5:2 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

eliasmum

Er ikke selv på kuren, men tager tilløb til at starte...

En ting der er rigtig vigtigt ved denne kur er at du spiser et vist antal kcal på spisedage udregnet efter din krop, ikke mindre!

Klidfaster  forklarer og giver links i hendes faqs. (Det hedder tdee eller noget i den retning) 

Hvis du har facebook kan du melde dig ind i hendes gruppe klidfasters 5:2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Fuglemor

eliasmum skriver:

Er ikke selv på kuren, men tager tilløb til at starte...

En ting der er rigtig vigtigt ved denne kur er at du spiser et vist antal kcal på spisedage udregnet efter din krop, ikke mindre!

Klidfaster  forklarer og giver links i hendes faqs. (Det hedder tdee eller noget i den retning) 

Hvis du har facebook kan du melde dig ind i hendes gruppe klidfasters 5:2 

At okay. Det skal skal man jo så lige være obs på. Men vil da lige tjekke facebook siden ud også. Tusinde tak

Anmeld

21. februar 2014

lineog4

Der er også en max for de dage man spiser - jeg må fx spise 1880 kcal - nogen siger så det er vigtigt jeg også får spist de 1880. Må indrømme jeg endnu ikke har talt kalorier på spisedage - men har så heller ikke tabt mig 

Der findes på facebook en side der 5:2 klidfaster (tror jeg det er) og der er der link til hvor man kan udregne hvor meget man skal spise. 

Anmeld

21. februar 2014

lineog4

Og på fastedagene må man spise op til 500 kcal men helst  max 2 måltider, da det jo netop handler om at give kroppen hvile.

Jeg fastede fx fra onsdag aften hvor jeg spiste aftensmad kl 19, torsdag spiste jeg det første (og eneste) kl 19.30 hvor eg spiste et æg, lidt rejer og en smule skyr, i dag spiste jeg så skyr kl 8.30. 

Da jeg har ferie, har jeg nægtet at tælle kalorier dagene mellem og har spist som jeg lystede. Har i dag fået skyr og sushi og er så tuuuuung i kroppen så ved slet ikke om jeg kan holde til at spise mere.

Anmeld

21. februar 2014

Fuglemor

lineog4 skriver:

Og på fastedagene må man spise op til 500 kcal men helst  max 2 måltider, da det jo netop handler om at give kroppen hvile.

Jeg fastede fx fra onsdag aften hvor jeg spiste aftensmad kl 19, torsdag spiste jeg det første (og eneste) kl 19.30 hvor eg spiste et æg, lidt rejer og en smule skyr, i dag spiste jeg så skyr kl 8.30. 

Da jeg har ferie, har jeg nægtet at tælle kalorier dagene mellem og har spist som jeg lystede. Har i dag fået skyr og sushi og er så tuuuuung i kroppen så ved slet ikke om jeg kan holde til at spise mere.

Det er alligevel vildt nok at man kan have det sådan.

egentlih vil jeg heller ikked som sådan tælle kalorier. Man ved jo godt hvad der er sundt og hvad der ikke er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.