Jeg er igang med første behandling, jeg skal insemineres med min kærestes sæd.
Jeg startede i behandling d. 10/2, efter at jeg og min kæreste var blevet undersøgt for vores fertilitet og det så ok ud, dog var sædkvaliteten lidt i underkanten,
Da jeg kom første gang fik jeg nærmest ingenting vide om forløbet, jeg troede ikke jeg sku ha medicin, da jeg har fået af vide at alt var iorden, jeg var sikker på at jeg bare skulle insemineres på det rigtige tidspunkt.
Men på vej ud efter 1. skanning, sagde hun at sygeplejersken ville vise mig hvordan jeg skulle stikke mig, og så kom jeg ud til hende og hun sku se i vejledningen for at kunne hjælpe mig. Jeg fik så en recept på puregon og ovitrelle, fik intet at vide om prisen så jeg blev noget overrasket da jeg kom ned for at hente det på apoteket.
Men jeg købte det da jeg tænkte at jeg vil det her, senere på dagen da jeg var på vej hjem fra arbejde kom alle frustrationerne og sys bare det hele var lige meget. Men fik så snakket med min mor og min kæreste og læst om det på nettet og faldt så til ro efter et par dage.
2. skanning d. 17/2 var ok, og fik at vide at jeg nok sku ha en tid fredag eller lørdag, men så kom jeg derned onsdag og skanningen gik fint havde en folikkel på 16 mm, men så kunne de ikke give mig en tid fredag el lørdag og sagde jeg skulle ha noget som holdt ægget tilbage, "fordi de ikke havde tid til mig i weekenden" kan det være rigtig at jeg skal bruge flere penge og vente 2 dage fordi de ikke har tid fredag eller lørdag?
Anmeld