Homonspiral- tager konstant test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

Kay

Marts<3 skriver:

Velkommen i klubben...
Du er bestemt ikke skør:-)

Vildt... Jeg har tænkt at det måtte være mine tarme der har lavet ballade... Og har tænkt over om det så var Elna jeg kunne mærke da jeg var gravid, eller om det også bare var tarmene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Laulund87

Lidt et sidespring, men misunder dig godt nok at du ikke bløder.

Jeg fik spiral for en måned siden ca og de første 2 uger styrtblødte jeg, så 2 ugers pause og nu styrtbløder jeg igen

Anmeld

19. februar 2014

Marts<3

Kay skriver:

Vildt... Jeg har tænkt at det måtte være mine tarme der har lavet ballade... Og har tænkt over om det så var Elna jeg kunne mærke da jeg var gravid, eller om det også bare var tarmene...

Det er også tarmene der roder rundt. Men efter at man har oplevet en graviditet, så blir de bevægelser bare sat i forbindelse med en graviditet...

Anmeld

19. februar 2014

Kay

Marts<3 skriver:

Det er også tarmene der roder rundt. Men efter at man har oplevet en graviditet, så blir de bevægelser bare sat i forbindelse med en graviditet...

Ja men syntes bare at "Tarm bevægelserne" er en del voldsommere end før jeg var gravid...

Anmeld

19. februar 2014

Marts<3

Laulund87 skriver:

Lidt et sidespring, men misunder dig godt nok at du ikke bløder.

Jeg fik spiral for en måned siden ca og de første 2 uger styrtblødte jeg, så 2 ugers pause og nu styrtbløder jeg igen

Den første mdr blødte jeg også;-) og efter da, nada! Det er dejligt, men også underligt. Det har været en naturlig del af min krop så længe. Man betragter det jo som at være en del af en.

Men en dag kommer det vel retur, så nyder det også.

Har du en homonspiral eller kobber?

Anmeld

19. februar 2014

Marts<3

Kay skriver:

Ja men syntes bare at "Tarm bevægelserne" er en del voldsommere end før jeg var gravid...

Ja, det er nok rigtig nok. Har spurgt min læge, og hun smilede bare. Så tænker det ikke er noget "farligt"

Vi må have nogen heftige tarme

Anmeld

19. februar 2014

Laulund87

Marts<3 skriver:

Den første mdr blødte jeg også;-) og efter da, nada! Det er dejligt, men også underligt. Det har været en naturlig del af min krop så længe. Man betragter det jo som at være en del af en.

Men en dag kommer det vel retur, så nyder det også.

Har du en homonspiral eller kobber?

Puha håber det bliver det samme her

Det er en hormonspiral og lægen sagde godt nok at jeg kunne forvente nogle forstyrrelser, men ikke at det ville være så voldsomt

Anmeld

19. februar 2014

Kay

Marts<3 skriver:

Ja, det er nok rigtig nok. Har spurgt min læge, og hun smilede bare. Så tænker det ikke er noget "farligt"

Vi må have nogen heftige tarme

Tænker om det kan være baby der har skubbet lidt rundt på tarmene så de gør større bevægelser :-P

Anmeld

19. februar 2014

Muhmi

Min veninde oplever det samme som dig og alle jeg kender med hormonspiral har "mistet" deres menstruation og frygter derfor at de er gravide og bliver regulere testmonstre omkring det tidspunkt de skulle have menstruation... Men, det er meget normalt, lægen sagde det også til mig at det var en "bivirkning" ved den men at det var helt normalt at blive "syg i potten" over man ikke får den bekræftelse hver måned om at man ikke er gravid.

Skal have min sat op ved næste menstruation og frygter lidt det samme vil ske med mig, selvom at det vil være billigere i tamponer og bind så vil det udligne sig selv i graviditets-tests

Anmeld

19. februar 2014

VIPpigen

Haha... Panik... 

Husker det efter jeg fik Lilje, da jeg oplevede fantom spark første gang lå jeg stadig på hotellet, og Lilje på neo. Så snakkede lige med den flinke jm der var tilknyttet (der var en sur, og en rigtig sød en) som fortalte om det. Jeg var lidt rundt på gulvet.

Nu her hvor jeg er gravid igen, havde jeg ikke forventet at mærke liv så tidligt som jeg har. Men jeg var bestemt ikke i tvivl. Jeg kan som gravid igen, tydligt mærke forskel på mine Tarm bevægelser, og når banditten giver spark fra sig... Eller for den sags skyld er så flink lige at køre hen under maveskinnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.