Homonspiral- tager konstant test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
21 svar
1 synes godt om
19. februar 2014

Marts<3

Hej,

Kort efter min søns fødsel i marts 2012 fik jeg en homonspiral sat op.
Jeg har ikke haft min menstruation siden! Det er så fedt! Indimellem kommer der en tynd tynd rød streg når jeg tørre mig! Og intet andet.

MEN jeg har ofte murren og stikken i underlivet. Og lider af fantomspark i stor stil.

Det gør at min underbevidsthed hele tiden "frygter" en graviditet. Og derfor tester jeg. Jeg VED den er negativ. Ellers blir jeg Jomfru Maria version 2! Og tvivler på jeg skal fødes himmelens næste kongesøn:-) intime samvær er der ok langt i mellem! Vel hellere se paradise end at knalde:-)

Men jeg blir bims! Jeg er skruk afhelvedes til. Men vil absolut ikke have et barn nu. Og fattig!

Tak fordi du læste med:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

-Sigrid-

Marts<3 skriver:

Hej,

Jeg har ikke haft min menstruation siden! Det er så fedt! Indimellem kommer der en tynd tynd rød streg når jeg tørre mig! Og intet andet.

MEN jeg har ofte murren og stikken i underlivet. Og lider af fantomspark i stor stil.

Det gør at min underbevidsthed hele tiden "frygter" en graviditet. Og derfor tester jeg. Jeg VED den er negativ. Ellers blir jeg Jomfru Maria version 2! Og tvivler på jeg skal fødes himmelens næste kongesøn:-) intime samvær er der ok langt i mellem! Vel hellere se paradise end at knalde:-)

Men jeg blir bims! Jeg er skruk afhelvedes til. Men vil absolut ikke have et barn nu. Og fattig!

Jeg oplever også fantomspark, og kender mange andre som også har prøvet det 

Anmeld

19. februar 2014

AnonymMor

Marts<3 skriver:

Hej,

Kender det alt for godt  

lider selv af voldsomme fantomsspark og tager tit mig selv i at gå i panik og tænke OMG OMG jeg er gravid igen  Men mens dukker op hver mdr så tror ikke det er tilfældet Hehe 

Men puha det kan skræmme livet af en at mærke "spark" når man har en datter på kun 6 mdr  

Anmeld

19. februar 2014

Kay

-Sigrid- skriver:

Som at man kan mærke baby sparke uden at være gravid?

Anmeld

19. februar 2014

-Sigrid-

Kay skriver:

Som at man kan mærke baby sparke uden at være gravid?

Præcis, jeg er vågnet op om morgenen og har tænkt "uuuuhm, baby sparker ... - fuuuuuuuuuuuck!" 

Anmeld

19. februar 2014

Marts<3

-Sigrid- skriver:

Det er så vildt! Og meget mærkeligt!

Anmeld

19. februar 2014

Kay

-Sigrid- skriver:

Præcis, jeg er vågnet op om morgenen og har tænkt "uuuuhm, baby sparker ... - fuuuuuuuuuuuck!" 

Seriøst... Jeg har i snart 1 1/2 år troet det var mig der var skør! Har dem også nu selvom jeg er gravid igen... Men slet ik så langt at jeg kan mærke noget endnu

Anmeld

19. februar 2014

-Sigrid-

Marts<3 skriver:

Det er så vildt! Og meget mærkeligt!

Ja, det er SÅ underligt!

Anmeld

19. februar 2014

Marts<3

Rinepigen skriver:

Kender det alt for godt  

lider selv af voldsomme fantomsspark og tager tit mig selv i at gå i panik og tænke OMG OMG jeg er gravid igen  Men mens dukker op hver mdr så tror ikke det er tilfældet Hehe 

Men puha det kan skræmme livet af en at mærke "spark" når man har en datter på kun 6 mdr  

Præcis! Hehe... Det er så vanvittigt!

Vil nok også gå i panik hvis jeg havde en baby på 6 måneder.
Det er tidligt og skulle starte forfra

Anmeld

19. februar 2014

Marts<3

Kay skriver:

Seriøst... Jeg har i snart 1 1/2 år troet det var mig der var skør! Har dem også nu selvom jeg er gravid igen... Men slet ik så langt at jeg kan mærke noget endnu

Velkommen i klubben...
Du er bestemt ikke skør:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.