ser det grimt ud...wc pynt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

Babydrøm

MariaE skriver:

Har klistret dem op og så må de holde det de holder:-) men er de sat et dårligt sted?

Og hvilke farve ville passe til toilettet. Sådan f.eks. ny spand, wc børste, tandbørstekrus ect. Ville gerne køre lidt med turkis men måske sort ville være bedre??? trænger til noget nyt her hvor min fars cancer fylder så meget;-)

Ser da rigtig fint ud en veninde har turkis på deres badeværelse, ser rigtig godt ud! er vild med turkis en skøn farve der liver op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Mom2

MariaE skriver:

Har klistret dem op og så må de holde det de holder:-) men er de sat et dårligt sted?

Og hvilke farve ville passe til toilettet. Sådan f.eks. ny spand, wc børste, tandbørstekrus ect. Ville gerne køre lidt med turkis men måske sort ville være bedre??? trænger til noget nyt her hvor min fars cancer fylder så meget;-)

Tror jeg ville vælge en lidt mere afdæmpet farve lidt over i petroleum eller den der retro blå der er fremme, er personligt ikke til de der sorte hjem og tror den vil gøre sig godt med træet.

Anmeld

20. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad med brune og støvet blå farver? Det kan faktisk se rigtig hyggeligt/romantisk ud. fx støvet blå håndklæder, wcbørste-holder og spand. Kaffebrunt/lys brun måtte (måske med blå striber) de der fletkurve i brun med beige stof inden i, til toiletpapir, ekstra håndklæder osv. En vase på hjørnebordet med nogen pilegrene eller lign i? Badeforhæng hvor begge farver indgår.  To små hyggelamper til at hænge ned i hjørnet over skabet.

Anmeld

20. februar 2014

Muffinmus

Tak for gode bud alle sammen, må ud og lure hvad der er fremme nu og hvad jeg kan lide af det. Så noget i træ, sådan lidt retor, det var det, men lidt pudsige farver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.