ser det grimt ud...wc pynt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
13 svar
5 synes godt om
19. februar 2014

Muffinmus

Har klistret dem op og så må de holde det de holder:-) men er de sat et dårligt sted?

Og hvilke farve ville passe til toilettet. Sådan f.eks. ny spand, wc børste, tandbørstekrus ect. Ville gerne køre lidt med turkis men måske sort ville være bedre??? trænger til noget nyt her hvor min fars cancer fylder så meget;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ej det er da rigtig fint 

Anmeld

19. februar 2014

esioul

MariaE skriver:

Har klistret dem op og så må de holde det de holder:-) men er de sat et dårligt sted?

Og hvilke farve ville passe til toilettet. Sådan f.eks. ny spand, wc børste, tandbørstekrus ect. Ville gerne køre lidt med turkis men måske sort ville være bedre??? trænger til noget nyt her hvor min fars cancer fylder så meget;-)

Jeg ville skifte det WC bræt ud med et sort.

Og så købe sorte ting til badeværelset

Anmeld

19. februar 2014

2721

De er rigtig fine

Jeg ville da klart pynte lidt om med en toilet børste i matchende farve, måske en bademåtte?

Sort ville jeg dog ikke vælge

Er ked af at læse det med din far, kan godt forstå du har brug for at distrahere dig selv

Anmeld

19. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MariaE skriver:

Ai hvor flot ! Hvor har du det wallstickers fra ?

Anmeld

19. februar 2014

Muffinmus

Jamen de er såmænd fra søstrene grene til ca 20 kr

Så som sagt må de holde det de kan, de sidste je øbe derfra sidder på min datters skab og der har de siddet 1-2 år nu. Men denne væg er lidt riflet, så tænker de ikke vil holde helt så længe...men pyt. Til den pris kan der købes nye jo

er bare sådan i tvivl om hvad farve der faser ind med mørkt træ. Både brættet og håndvasken er jo af mørkrødligt træ.

Og trænger bare til et pift derude

Anmeld

19. februar 2014

Phoenix

Ha ha "wc-pynt"    lød sjovt i overskriften.

Er mere til at holde det enkelt. Men ligefrem grimt ville jeg da ikke kalde det. 

Anmeld

19. februar 2014

L&V

MariaE skriver:

syntes det ser godt ud og er sikker på turkis vil se hammer godt ud til.. sort er allllt for kedeligt

Anmeld

19. februar 2014

Sabrina2014

Ej det er rigtig fint! 

Hvis du vil ha det rigtig tøset tror jeg at Pink ville være flot eller turkis måske

Ellers er en klassiker altid sort! Og super fint

Anmeld

19. februar 2014

Muffinmus

Min mand sagde ok yil pipfuglene men købte jeg pink spand og toiletbørste tror jeg sgu han står af;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.