Når man har fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

LinLin

Jeg blev i hvert fald pænt sur på min kæreste da han glemte min fødselsdag i 2010 - det var så også en dag før termin så hormonerne gav lige lidt ekstra

Har har ikke glemt den siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja det er bestemt iorden!!

jeg går ik op i det føsdag når det er min egen MEN det er stadig MIN dag, fint han ik køber noget hvis han så bare plukker en blomst i haven bare for at gøre min dag bare lidt speciel....( jeg er ik meget for gaver men det er tanken han ligger bag)

Jeg har det egentlig på samme måde. Er ret ligeglad med, hvad det er, bare et eller andet som han ved, kan gøre mig glad

Anmeld

19. februar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Er det i orden at være en lille smule skuffet, hvis ens kæreste (som man bor med) ikke giver én noget overhovedet, når man har fødselsdag?

Ja hvis det ikke er en aftale at i ikke gør noget.. Jeg har fx fødselsdag i dag, og forventer ikke noget af kæresten da vi ikke giver hinanden gaver - og så tager jeg endda til banko med mine veninder så er først hjemme kl 23..

Anmeld

19. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kommer an på om det er noget man generelt gør til hinanden...

Er det noget i har snakket om? Fået afstemt Jeres forventninger til sådanne emner?

Herhjemme giver vi ikke hinanden gaver til fødselsdag osv...

Anmeld

19. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uhmmm jeg ville blive pænt skuffet, hvis ik min kærste havde fundet på en en lille, lille, lille bitte ting til min fødselsdag! 

Er fuldstændig ligeglad med hvad, men bare en lille ting, der viser at han har tænkt på mig! Vh stine

Anmeld

19. februar 2014

Ciss

Ja, selvfølgelig kan du tillade dig at være lidt skuffet. Det tror jeg, de fleste ville blive.

Jeg var ganske skuffet det år, min mand hverken havde gave til mig eller på nogen anden måde ellers markerede min dag.

Da jeg forsigtig spurgte ham, om han havde glemt, at det var min fødselsdag, så han meget overrasket ud og sagde: "Men du skal jo ikke fejre det" - eh, nej, jeg skulle jo ikke have fest eller noget, men derfor tænker man jo alligevel, at ens aller nærmeste på en eller anden måde i løbet af dagen viser, at de gerne vil gøre en glad enten med en gave eller ved at lave middagen eller noget andet.

Det er jo meget indarbejdet, at hvis nogen, man står nær, har fødselsdag, så markerer man det enten med en gave eller en overraskelse eller lidt forkælelse af en eller anden slags, så selvfølgelig har du lov til at blive skuffet.

- men sansynligvis har han ikke tænkt over, at du bliver skuffet, så tag en rolig snak om, hvordan I kan lide at markere jeres fødselsdage. Så ved I bedre, hvordan I skal glæde hinanden, og hvad I kan gøre for hinanden næste gang.

Til lykke med fødselsdagen.

Anmeld

19. februar 2014

M (:

Anonym skriver:

Er det i orden at være en lille smule skuffet, hvis ens kæreste (som man bor med) ikke giver én noget overhovedet, når man har fødselsdag?

Min kæreste har een gang glemt min fødselsdag, og jeg blev så tydeligt skuffet, at han ALDRIG har glemt en mærkedag siden.. 

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

Endelig kom han også hjem, og det viser sig, at han skam har husket det OG har fundet en gave, posten er bare ikke kommet med den endnu. Jeg var for hurtig på aftrækkeren - og han blev lige meget populær igen Det er lykkedes ham at holde det så hemmeligt, at jeg havde fået fornemmelsen af, at han havde glemt det.

Føler mig lidt dum nu

Vi har ingen aftaler om ikke at give hinanden gaver, og plejer at give hinanden én til jul og én til fødselsdag. Det er rart at kunne glæde den anden, men det er jo også rart, at den anden har gjort/fundet noget for at glæde én selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.