Når man har fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
17 svar
7 synes godt om
19. februar 2014

Anonym trådstarter

Er det i orden at være en lille smule skuffet, hvis ens kæreste (som man bor med) ikke giver én noget overhovedet, når man har fødselsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Noahmor

Anonym skriver:

Er det i orden at være en lille smule skuffet, hvis ens kæreste (som man bor med) ikke giver én noget overhovedet, når man har fødselsdag?

Det ville jeg også være skuffet over, medmindre vi havde aftalt det. Så ja, det må du gerne. 

Anmeld

19. februar 2014

SjeBets

Anonym skriver:

ja det er så, jeg har også sådan en mand, han er så dum til at huske alle sådan nogle dage, og det er ikke fordi jeg går op i alle mærke dage overhovedet, men min fødseldag vil jeg gerne lige fejres lidt. eventuelt inviteres ud eller sådan noget .. men nææh nej . det husker han aldrig, alle andre kan være glade for at jeg hjælper ham med at huske deres dage, men ingen husker ham på min fødseldag .. sÅ JA vær du bare lidt skuffet :/

Anmeld

19. februar 2014

An&Jo

Tjoo måske..

Her er jeg begyndt at give mig selv en gave, for så er jeg sikker på at der erminimum en ting at pakke op.. Helt ærligt så tænker jeg ikke så meget over det mere.. Men ønsker mig os mest dyre ting som vi skal spare op til ellers.. Så får jeg gerne tilskud fra de andre i familien, og så lægger vi selv resten til..

Min mand får heller ikke altid noget.. Men det går vi bare ikke så meget op i..

Men går ud fra du har fødselsdag idag, så kæmpe stort tillykke med gaverne og håber da at du får bare en lille ting, hvis ikke fra kæresten så nogen andre

Anmeld

19. februar 2014

B&J

Ja jeg vil blive skuffet hvis min glemte det, og især når jeg giver ham gave fra os af....

eller især hvis han ikke huskede min fødselsdag

men i starten havde vi ikke så mange penge så aftalte vi at vi ikke skulle hva en gave ....

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

ja det er så, jeg har også sådan en mand, han er så dum til at huske alle sådan nogle dage, og det er ikke fordi jeg går op i alle mærke dage overhovedet, men min fødseldag vil jeg gerne lige fejres lidt. eventuelt inviteres ud eller sådan noget .. men nææh nej . det husker han aldrig, alle andre kan være glade for at jeg hjælper ham med at huske deres dage, men ingen husker ham på min fødseldag .. sÅ JA vær du bare lidt skuffet :/

Øv det lyder ikke sjovt :/

Tror bare jeg havde brug for lidt bekræftelse i, at den følelse jeg sidder med nu, ikke er fuldkommen latterlig og forkælet. 

Anmeld

19. februar 2014

aarhusmor

jada, det er da en dag der betyder noget for de fleste mennesker. Han kunne jo have fortalt på forhånd, hvis han ikke gad gaveræs. Er han selv ligeglad med at modtage gaver?

Anmeld

19. februar 2014

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Tjoo måske..

Her er jeg begyndt at give mig selv en gave, for så er jeg sikker på at der erminimum en ting at pakke op.. Helt ærligt så tænker jeg ikke så meget over det mere.. Men ønsker mig os mest dyre ting som vi skal spare op til ellers.. Så får jeg gerne tilskud fra de andre i familien, og så lægger vi selv resten til..

Min mand får heller ikke altid noget.. Men det går vi bare ikke så meget op i..

Men går ud fra du har fødselsdag idag, så kæmpe stort tillykke med gaverne og håber da at du får bare en lille ting, hvis ikke fra kæresten så nogen andre

Smart

Det er heller ikke det store, jeg efterspørger. Ville da blive glad, bare han greb et bundt blomster fra Netto til en 20'er på vejen hjem. Men nu har han også resten af dagen, så må nok lige give det en chance. Og tak

Anmeld

19. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja det er bestemt iorden!!

jeg går ik op i det føsdag når det er min egen MEN det er stadig MIN dag, fint han ik køber noget hvis han så bare plukker en blomst i haven bare for at gøre min dag bare lidt speciel....( jeg er ik meget for gaver men det er tanken han ligger bag)

Anmeld

19. februar 2014

An&Jo

Anonym skriver:

Smart

Det er heller ikke det store, jeg efterspørger. Ville da blive glad, bare han greb et bundt blomster fra Netto til en 20'er på vejen hjem. Men nu har han også resten af dagen, så må nok lige give det en chance. Og tak

ja det er nok egentlig meget smart.. men hellere det end at blive skuffet hver år..

Men ja, jeg forsøger også at fortælle at det ikke behøver være kæmpe stort, om han så bare plukkede græs til mig ude i haven, så ville jeg blive glad fordi han tænkte på mig.. Men min mand tænker bare ikke over sådan noget.. altså herregud, hvis ikke han havde mig kom vi en måned for sent til hans mors fødselsdag hvert år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.