Ihh altså piger, TAK for alle jeres forstående indlæg, hold op hvor det varmer. Det er også fortrøstende at der er andre der går igennem det samme som mig eller bare forstår mig

.
I har jo ret, 5 måneder er ikke meget og vi har langt tid endu. Tror bare det der skræmmer mig er at vi har ramt æl hver måned og der så ikke er sket noget. Jeg har æl testet hver måned og jeg får min æl. Jeg har faktisk ramt æl og mens lige på datoen alle månederne (undtagen én gang hvor jeg gik 15 dage over!) så jeg er meget regelmæssig hvilket jeg er glad for. For så 'virker' system da i det mindste

.
Er der nogen der har prøvet de der sæd kvalitets teste der bliver referet til??? 
Jeg har talt med min læge om det for lidt siden og han sagde at jeg bare skulle sende kæresten op til ham og så skulle vi nok finde ud af det. Så jeg må åbenbart have en go læge hvis der er andre der først må få det testet efter et år eller to.
Idag er mensen kommet og det er trist...men så har jeg istedet lige fået stablet en gevaldig bytur på benene imorgen med vendinerne

.
Jeg håber og ber til at i alle snart står med den dobbelt stribede test, ha en dejlig glad weekend og tak igen for alle jeres svar.
hilsner herfra.

Anmeld