Hvorfor sker der ikke noget:-(:-(:-(?????!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

SAL

Al held og lykke til jer alle Jeg står ikke i samme situation som jer - men jeg kan godt sætte mig lidt ind i, hvordan det må føles...Puha! Jeg tænker på jer og ønsker for jer, at I l snarest må blive velsignet med jeres ønskebarn!
Tanker fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bonnie83 skriver:

Hej alle søde piger,

jer er sikker på at nogle af jer forstår mig...og det er nok også derfor jeg skriver til jer. Tror bare jeg har brug for at komme ud med det.

Nu har vi prøvet i 5 måneder (ved godt det ikke er alverdens tid....men men) og nu står jeg igen med en negativ test i hånden:-(. Jeg forstår det ikke...jeg æl testede og vi ramte præcis min æl i denne måned (som alle de andre måneder) og igen er jeg ikke gravid. Jeg er så ked af det.
Det er svært ikke at føle sig som en fiasko, eller u-kvindelig hvis i forstår. Aftalte med min kæreste at hvis der ikke skete noget i denne måned så ville han tage til lægen og få testet hans sæd. Så det må vi jo så få gjordt og se hvad det viser.
Og det hjælper ikke at alle mine veninder er gået meget aktivt igang med projekt baby også...føler næsten at de er blevet 'inspireret' af mig og har købt æl teste samme sted som jeg fortalte osv. Elsker dem til døde og ville blive så lykkelig hvis det lykkes for dem...men nu føler jeg næsten endnu mere pres. Jeg/vi er bare SÅ klar og min kæreste vil så gerne være far. HVorfor sker der ikke noget??? Hvorfor bliver jeg ikke gravid:-(???

Tak fordi du ville læse mit indlæg...tror bare jeg håber på lidt forståelse fra nogen der går igennem det samme.

Mange   til alle jer andre derude.

Jeg forstår dig godt. Jeg gik også 4 mrd her sidst, da jeg blev gravid og syntes det var helt frygtelig lang tid, fordi jeg 2 gange før er blevet gravid i første forsøg. Så jeg forstår bare helt sikkert din frustration og det er ingen skam at få undersøgt tingene, inden der er gået helt vildt lang tid, for en enkelt lille sædprøve det kan man sku godt lige få undersøgt.

Siger æl-testne at du har ægløsning???

KRAM

Anmeld

5. august 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har ventet i snart et år... Ikke en positiv test endnu, hvilket er møg hamrende hårdt.  Så kan sagtens følge dig. Knus.

Anmeld

5. august 2009

otlitrom

Alexis skriver:

Jeg har ventet i snart et år... Ikke en positiv test endnu, hvilket er møg hamrende hårdt.  Så kan sagtens følge dig. Knus.

vi skal nok klare den, tøser.. Det bliver vores tur på et tidsounkt Selvom det er svært ikke at gå amok engang i mellem, I know..!
til alle de frustrerede.. Rart at vide, at man ikke er alene... -Forstå mig ret!

Anmeld

7. august 2009

Bonnie83

Ihh altså piger, TAK for alle jeres forstående indlæg, hold op hvor det varmer. Det er også fortrøstende at der er andre der går igennem det samme som mig eller bare forstår mig.

I har jo ret, 5 måneder er ikke meget og vi har langt tid endu. Tror bare det der skræmmer mig er at vi har ramt æl hver måned og der så ikke er sket noget. Jeg har æl testet hver måned og jeg får min æl. Jeg har faktisk ramt æl og mens lige på datoen alle månederne (undtagen én gang hvor jeg gik 15 dage over!) så jeg er meget regelmæssig hvilket jeg er glad for. For så 'virker' system da i det mindste.

Er der nogen der har prøvet de der sæd kvalitets teste der bliver referet til???

Jeg har talt med min læge om det for lidt siden og han sagde at jeg bare skulle sende kæresten op til ham og så skulle vi nok finde ud af det. Så jeg må åbenbart have en go læge hvis der er andre der først må få det testet efter et år eller to.

Idag er mensen kommet og det er trist...men så har jeg istedet lige fået stablet en gevaldig bytur på benene imorgen med vendinerne.

Jeg håber og ber til at i alle snart står med den dobbelt stribede test, ha en dejlig glad weekend og tak igen for alle jeres svar.

hilsner herfra.

Anmeld

7. august 2009

prettybutterfly

Du har ret! Jeg forstår dig fuldt ud! Der gik 7 måneder for mig at blive gravid fra jeg smed p-pillerne. Og efter 6 måneder fik jeg også sendt min kæreste til lægen for at få en henvisning til at få testet sit sæd. Den dag han endeligt sku til lægen, blev samme dag jeg testede positiv hos lægen da jeg egentligt troede jeg havde svamp.

Ved ikke om det sætter skub i nogle ting når man prøver noget nyt som fx at få testet mandens sæd. Man høre jo også om folk der adopterer fordi de ik ka få børn, og så snart de har fået ungen hjem bliver de gravide! Så send ham endeligt afsted til lægen, det skader i hvert faldet ikke!

1000 gange held og lykke med projektet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.