Hvorfor sker der ikke noget:-(:-(:-(?????!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.722 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Bonnie83

Hej alle søde piger,

jer er sikker på at nogle af jer forstår mig...og det er nok også derfor jeg skriver til jer. Tror bare jeg har brug for at komme ud med det.

Nu har vi prøvet i 5 måneder (ved godt det ikke er alverdens tid....men men) og nu står jeg igen med en negativ test i hånden:-(. Jeg forstår det ikke...jeg æl testede og vi ramte præcis min æl i denne måned (som alle de andre måneder) og igen er jeg ikke gravid. Jeg er så ked af det.
Det er svært ikke at føle sig som en fiasko, eller u-kvindelig hvis i forstår. Aftalte med min kæreste at hvis der ikke skete noget i denne måned så ville han tage til lægen og få testet hans sæd. Så det må vi jo så få gjordt og se hvad det viser.
Og det hjælper ikke at alle mine veninder er gået meget aktivt igang med projekt baby også...føler næsten at de er blevet 'inspireret' af mig og har købt æl teste samme sted som jeg fortalte osv. Elsker dem til døde og ville blive så lykkelig hvis det lykkes for dem...men nu føler jeg næsten endnu mere pres. Jeg/vi er bare SÅ klar og min kæreste vil så gerne være far. HVorfor sker der ikke noget??? Hvorfor bliver jeg ikke gravid:-(???

Tak fordi du ville læse mit indlæg...tror bare jeg håber på lidt forståelse fra nogen der går igennem det samme.

Mange   til alle jer andre derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Becks

Jeg vil bare give dig et
Det skal nok lykkedes for jer... Men hun ikke og taenk saa meget paa projekt baby, det kan i sig selv goere at du ikke bliver gravid...

Anmeld

4. august 2009

Bonnie83

Tak! Ja...det jo lige det med ikke at tænke så meget over det....hvorfor skal det være så svært!!?

Anmeld

4. august 2009

otlitrom

Jeg har det vist lidt på samme måde som du..
Vi har prøvet i 16 måneder, og der er stadig ikke sket noget..

Det er altid frustrerende at teste negativt, men vi kan jo desværre ikke alle være lige heldige..

I vores vennekreds er der ingen der -åbenlyst/offentligt- er startet på projekt baby, men de bliver sgu allesammen gravide alligevel.. Uden faste partnere, eller efter kun kort tids forhold.. Så står man her, efter 4 år med den samme, og føler sig liiiidt snydt..

Men som Beck siger, så må vi ikke lade de desperate tanker tage overhånd.. For så tror jeg vi sætter en psykisk stopper for os selv.. Selvom det er svært, når tankerne ræser afsted, og det eneste man ønsker sig, er et barn og en lille familie..

Det skal nok lykkedes for dig, og alle os andre, der har det på samme måde som du...
Sender dig et og håber at humøret snart bliver bedre igen.. Hold modet oppe, det skal nok ske!!

Anmeld

4. august 2009

FrkT

Bonnie83 skriver:

Hej alle søde piger,

jer er sikker på at nogle af jer forstår mig...og det er nok også derfor jeg skriver til jer. Tror bare jeg har brug for at komme ud med det.

Nu har vi prøvet i 5 måneder (ved godt det ikke er alverdens tid....men men) og nu står jeg igen med en negativ test i hånden:-(. Jeg forstår det ikke...jeg æl testede og vi ramte præcis min æl i denne måned (som alle de andre måneder) og igen er jeg ikke gravid. Jeg er så ked af det.
Det er svært ikke at føle sig som en fiasko, eller u-kvindelig hvis i forstår. Aftalte med min kæreste at hvis der ikke skete noget i denne måned så ville han tage til lægen og få testet hans sæd. Så det må vi jo så få gjordt og se hvad det viser.
Og det hjælper ikke at alle mine veninder er gået meget aktivt igang med projekt baby også...føler næsten at de er blevet 'inspireret' af mig og har købt æl teste samme sted som jeg fortalte osv. Elsker dem til døde og ville blive så lykkelig hvis det lykkes for dem...men nu føler jeg næsten endnu mere pres. Jeg/vi er bare SÅ klar og min kæreste vil så gerne være far. HVorfor sker der ikke noget??? Hvorfor bliver jeg ikke gravid:-(???

Tak fordi du ville læse mit indlæg...tror bare jeg håber på lidt forståelse fra nogen der går igennem det samme.

Forstår dig absolut godt! Vi har også prøvet i 4 snart 5 måneder. Og det føles som ÅR! Når det så er sagt, så tror jeg ikke at lægen vil gøre noget (altså teste hans sæd) ved det endnu. Da det jo kræver en del ressourcer fra dem, og de kræver som regel at man har været igang i mindst et år, nogle steder kræver de endda at man har været i gang i to år, før de vil gøre noget ved det.
Men forstår dig godt. Når man har besluttet sig for at ville have et barn, så burde den sq også være der i første hug!

Anmeld

4. august 2009

MaleneGærup

Tror også at det betyder meget hvor fokuseret man er på projektet.
Min kæreste og jeg havde prøvet i 1½ år og  var blevet henvist til fertilitetsklinikken . Vi blev begge undersøgt og de kunne konstatere at der ikke var noget galt med nogle af os. Vi skulle  så vente på at jeg fik mens igen og så skulle jeg til en ny undersøgelse. MEN mens kom aldrig og jeg er nu gravid i uge 19. Jeg tror at jeg måske gav lidt op for nu skulle fertilitetsklinikken tage over og gøre arbejdet for os også lykkedes det.
Det er utrolig svært at lade være at  fokusere på noget som man ønsker sig så meget, men hvis jeg var jer ville jeg prøve.
(Håber at min historie kunne give dig lidt optimisme )

Anmeld

4. august 2009

pussekat

Bonnie83 skriver:

Hej alle søde piger,

hejsa
jeg vil lige give dig en  vi her prøve i 4 1 /2 år nu og vi håbet være månde vi er start på sygehus igen skal der ud i morgen og se om vi skal start op med at stik også
så man skal ikke sige det kom prøve at se på os

Anmeld

4. august 2009

AstridM

Jeg ved godt jeg er meget .. udenfor men jeg er af den tro at de kommer når de skal de små.

Man kan ikke skynde på dem

Anmeld

4. august 2009

Sujan

Har heller ikke prøvet særlig længe. Men man bliver fustreret når det ikke lykkes. på www.NoTanShop.com kan man købe sædkvalitets teste ligesom man kan købe Æl teste og G-teste. Mere hvis lægen ikke vil gøre noget.

Krydser fingre for at det snart lykkes for jer.

Anmeld

4. august 2009

Muffinmus

Ved godt du synes det er en evighed..men i virkelighenden er det jo ingen tid og aaaalt for tidligt at blive utålmodig. Det kan desværre tit godt tage op til 1 år eller endda meget længere før der sker noget uden at noget er galt..sådan er moder natur bare nogen gange. En kælling
Vi prøvede selv 14 mdr, blev gravid, mistede det og fik det fjernet, og måtte vente yderligere 2 år før jeg blev gravid med min søn.
Så tro mig, kender alt til at vente, men man venter på noget godt.
Og tænk lige på at selv om det for dig er 5 laaange mdr, så er det jo kun 5 forsøg i har givet din krop, det er jo ikke ret meget- den skal sikkert bruge lidt flere forsøg.
I øvrigt er det smartest at have sex FØR ÆL da ægget kun lever kort tid mens sædcellen lever flere døgn. Dvs at har i f.eks  sex 5 dagen ingen ÆL, 3 dage inden og på ÆL så er jeres chancer laaaangt større end hvis i kun kører på ved en positiv ÆL test. For så kan i misse ægget på sin vej og det er jo ikke nemt at blive gravid så:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.