hvad vil fødegangen sige ang min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

E.J.mor.

de går i børnehave sammen og på samme stue og det er vores nabo..så derfor er det nemmest for denne mor at de kommer afsted ogder ka hendes mand køre dem....det jeg tænker er hvis det er midt nat eller sen aften man bar ska smide hende af...

men har sagt min mand ska kører hjem til hende så snart jeg har født.

o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

E.J.mor.

og nej ønsker bestemt heller ikke hun ska med på fødegangen.

Anmeld

19. februar 2014

Trekløver(:

E.J.mor. skriver:

når jeg ska føde blir vi nød til at tage vores datter med på snart 6 år hvad vil de sige på fødegangen til det når vi akommer..tror i? må man ha hende med,eller har de mon et sted hun ka være,men min mand ska så være to steder på engang,men vi har et vennepar som har værret flinke og tilbudt og ka tag jessica imens,men de har selv en på 6 år og en på 6 måneder....og de har sagt selvom det er om natten kommer vi bar...men de får ik bar jessica til at sove og de os ska klarer hende,og aflevere hende i børnehave osv 

hva ville i gøre..??? 

Jeg ville tage imod jeres venners tilbud. Syntes det er en rigtig dårlig ide at tage jeres datter med.

Anmeld

19. februar 2014

E.J.mor.

men er så svært at få til at hænge sammen når man ik har en familie der vil støtte og hjælpe en.

jeg har måtte vælge dem fra for at beskytte mig selv.

Anmeld

19. februar 2014

bøllen

Ville da helt sikkert lade datteren blive passet af venneparret . I bor ovenikøbet nabo så er det jo ikke meget nemmere. Pigerne går samme sted så det er jo ikke noget problem. Er det om natten, må din mand jo bare lige løfte hende over på en seng hos dem. 

Anmeld

19. februar 2014

E.J.mor.

tak tøsser,,det nok bar mig der er besværlig og tænker for meget...og de møj hormoner.

Anmeld

19. februar 2014

tine1985

E.J.mor. skriver:

de går i børnehave sammen og på samme stue og det er vores nabo..så derfor er det nemmest for denne mor at de kommer afsted ogder ka hendes mand køre dem....det jeg tænker er hvis det er midt nat eller sen aften man bar ska smide hende af...

o

Tænker lidt, hvis det er en nabo, om i så ikke bare kan få den ene forældre til at komme ind til jer og sove på sofaen, hvis det sker om natten, så jeres datter ikke skal vækkes? Det er i hvertfald hvad vi har aftalt med vores "fødselspassere". Og så er det selvfølgelig nogen hun kender og er tryg ved, så hvis i bare snakker med hende om det, så hun er forberedt, hvis det sker mob ikke hun så accepterer det?

Anmeld

19. februar 2014

Kris89

E.J.mor. skriver:

o

så er det da så absolut bare med at aflevere hende hvis det er okay med venneparret... hun er jo tryg ved dem når det er nabo og bedste veninde samtidig

super mulighed. jeg ville slet ikke overveje at tage hende med

Anmeld

19. februar 2014

Kløver

Børn hører ikke til på en fødegang, og hvis vennerne ikke er muligt, ville jeg enten finde en anden løsning, eller lade far blive ved jeres datter, selvom du så må undvære ham. Ville på ingen måde tage børn med, måske der er mulighed i nogle bedsteforældre eller lignende

Anmeld

19. februar 2014

AnthonsMor

E.J.mor. skriver:

når jeg ska føde blir vi nød til at tage vores datter med på snart 6 år hvad vil de sige på fødegangen til det når vi akommer..tror i? må man ha hende med,eller har de mon et sted hun ka være,men min mand ska så være to steder på engang,men vi har et vennepar som har værret flinke og tilbudt og ka tag jessica imens,men de har selv en på 6 år og en på 6 måneder....og de har sagt selvom det er om natten kommer vi bar...men de får ik bar jessica til at sove og de os ska klarer hende,og aflevere hende i børnehave osv 

hva ville i gøre..??? 

Jeg ville takke ja til venneparret.. Din datter kan blive så bange over at se dig i så voldsomme smerter.. og det er simpelthen bare for synd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.