hvad vil fødegangen sige ang min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
20 svar
22 synes godt om
19. februar 2014

E.J.mor.

når jeg ska føde blir vi nød til at tage vores datter med på snart 6 år hvad vil de sige på fødegangen til det når vi akommer..tror i? må man ha hende med,eller har de mon et sted hun ka være,men min mand ska så være to steder på engang,men vi har et vennepar som har værret flinke og tilbudt og ka tag jessica imens,men de har selv en på 6 år og en på 6 måneder....og de har sagt selvom det er om natten kommer vi bar...men de får ik bar jessica til at sove og de os ska klarer hende,og aflevere hende i børnehave osv 

hva ville i gøre..??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ville tage imod vennernes tilbud! Tror ikke det er særlig rart for din datter at se dig med kæmpe smerter osv. Og en fødegang kan være ret kaotisk. Tænk hvis det varer mange timer eller der sker noget akut? Ej, det ville jeg have det skidt med at involvere en 6årig i. 

Anmeld

19. februar 2014

roenlund

Jeg ville Aldrig tage en 6 årig med på fødegangen, der er ingen til at tage sig af hende hun vil komme til at sidde alene i et venteværelse og det synes jeg ikke er OK.

Jeg ville aflevere ved vennerne som kan tage sig af hende. Og hvis jeg slet ikke havde andre muligheder ville jeg lade far blive hjemme med hende og selv tage på hospitalet.

En 6 årig hører ikke til ved en fødsel (medmindre det er hjemmefødsel med hvad der til hører) hvis far ikke 100% kan tage sig af hende, hun vil jo ikke forstå hvad der foregår og kan blive meget bange.

Anmeld

19. februar 2014

Kris89

E.J.mor. skriver:

når jeg ska føde blir vi nød til at tage vores datter med på snart 6 år hvad vil de sige på fødegangen til det når vi akommer..tror i? må man ha hende med,eller har de mon et sted hun ka være,men min mand ska så være to steder på engang,men vi har et vennepar som har værret flinke og tilbudt og ka tag jessica imens,men de har selv en på 6 år og en på 6 måneder....og de har sagt selvom det er om natten kommer vi bar...men de får ik bar jessica til at sove og de os ska klarer hende,og aflevere hende i børnehave osv 

hva ville i gøre..??? 

lad venneparret tage hende.. er det livsnødvendigt hun kommer i børnehave.? hvis venneparret har en på 6 mdr. går hun vel hjemme på barsel, kan hun så ikke bare være hos dem den ene dag?

synes ikke fødegangen er et sted for en på 6 år.

Anmeld

19. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Helt klart få passet jeres datter. Børn hører sig ikke til på en fødegang med mindre det er dem som kommer til verden

Anmeld

19. februar 2014

TNBC

E.J.mor. skriver:

hva ville i gøre..??? 

Børn må gerne være med... jeg så det i hospitalet(på tv3) der var to drenge med, men kunne komme et andet sted hen hvis det blev for voldsomt. Jeg sad vist udenfor da min søster blev født, og jeg var også seks år.

Men ved ikke om det er forskelligt fra hospital til hospital. Men der vil helt sikkert være et sted hun kan være hvis hun ikke skal være hos dig. De ved jo at der kan være ældre børn.

Men ring og spørg dem.

Anmeld

19. februar 2014

L&V

Jeg ville ikkeengang behøve og overveje det.. Ville så absolut få hende passet. Det må da være super utrygt for hende hvis hun skulle sidde der alene eller med en ½ far..

Det er jo trods alt kun en nat de skal ha hende

Anmeld

19. februar 2014

JacobsMoar

Jeg ville så meget hellere aflevere hos vennerne, de skal nok få hende til at sove.. Og få afleveret hende, hvis de mener hun skal afsted.. Måske vil de gerne holde en fridag med pigerne der så kan lege og hygge sig hele dagen

Men spørg da din jordemoder hvad de mener om en 6-årig på fødegangen ?

Anmeld

19. februar 2014

Mor til Majbørn

jeg ville aldrig tage hende med - men I har vist nok lov til det.

Jeg læste et sted at hvis børn skulle med, så skulle man sørge for at der var en voksen med KUN til at tage sig af det extra barn fordi det kunne være traumatiserende.

Tag imod venners tilbud, og hvis hun så ikk kommer i børnehave går det nu nok.

Anmeld

19. februar 2014

Isabella_mor

Jeg har faktisk tænkt over muligheden for at have sit barn med til fødslen. Og jeg har tænkt på om det overhovedet kunne lade sig gøre. Ville de måske se det som noget spændende og få liv til at være med..!! Jeg ville selv overveje at tage min søn med når engang han skal have en lillebror/lillesøster  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.