Lige et hurtigt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

et-ønske

Sundahl88 skriver:

ja jeg har overvejet at bede om det, men da jeg ikke har bil osv så er det ret langt væk osv og det gør det uoverskueligt. jeg håber lidt at kunne få sådan et møde gennem kommunen i stedet for.

Hvis du bor i nærheden af mig vil jeg gerne tilbyde at køre dig til statsforvaltningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

et-ønske

Leneur skriver:

Men du kan jo godt tage et konfliktmæglingsmøde i statsforvaltningen . Der er jo som regel en sagsbehandler og en børnesagkyndig med og så din x og dig. Så får i jo begge ordet og forhåbentligt får i det løst, så det bliver så det er bedst for din datter.

Da vi var til konflikt mælings møde var der kun en jurist med. Vi sad ved siden af hinanden foran et skrivebord - på samme måde som at være på skoleinspektørens kontor og vi kan bare slet ikke kommunikere, så det var meget ubehageligt.
Jeg savnede en til mødet der tænkte på vores datter, hendes følelser, behov og udvikling - men juristen talte stort set kun i regler og paragraffer

Anmeld

19. februar 2014

Leneur

et-ønske skriver:

Da vi var til konflikt mælings møde var der kun en jurist med. Vi sad ved siden af hinanden foran et skrivebord - på samme måde som at være på skoleinspektørens kontor og vi kan bare slet ikke kommunikere, så det var meget ubehageligt.
Jeg savnede en til mødet der tænkte på vores datter, hendes følelser, behov og udvikling - men juristen talte stort set kun i regler og paragraffer

Det er jeg ked af at høre. Da vi var inde, sad vi også ved siden af hinanden men der var en børnesagkyndig med til mødet, så gik udefra det var kutyme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.