TineA skriver:
Jeg er på randen til at gå ud af mit gode skind...
Min søn er 3,5 år og bruger ble når han skal lave lort. Han tisser på toilettet i dagtimerne, men har ble på om natten. Vi har forsøgt flere gange at få ham til at lave lort på toilettet, men han NÆGTER! Han har gjort det før - 3 gange i alt max.
Hvad skal man stille op? Han bliver så tosset at han slår og sparker og skriger efter bleen - selvom man ihærdigt forsøger at hjælpe ham og tale om det at gå på wc. Han går komplet i baglås og nægter det fuldstændig.
I dag holder han fri fra børnehave og skulle lave lort og jeg tog ham i hånden, fulgte ham på wc og så snakkede vi om, at han skulle lave lort på toilettet og så brænder han bare sammen og skriger efter bleen?????? jeg ville holde fast i min beslutning, det er jo for fa**** for barnets bedste at man gør det! Jeg har prøvet ALT nu og efter næsten 2 timers intensiv "kamp", har han fået ble på, da han nærmest var ved at skide i bukserne.
Det skal ikke være for en hver pris, men nu har vi altså forsøgt næsten hver dag i 4 måneder!
HVAD GØR JEG NU?
Vi har samme kamp herhjemme med Bella på 3,5 år 
Hun VIL bare ikke lave stort på toilettet og skriger efter sin ble... Vi prøvede igen i går, men opgav. Jeg vil simpelthen ikke presse eller tvinge hende, når det kommer til toilettet. Hun skal nok lære det 
Jeg har et vennepar som fortæller, hvordan de lige har gjort deres pige blefri, og jeg bare skal gøre dit og dat (de har samme alder)... Nej, min datter er bare ikke klar pt., så jeg tager den tid det tager
Anmeld