Stadig regelmæssige plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

Sitrani

Maria&Lukas skriver:

Aner det ikke. De sagde jeg skulle vente 2 timer på blodprøver, der er gået 4 /: det går virkelig langsomt. Har endnu ikke kunne snakke med nogen læge om noget. Er ret nervøs /:

Jeg havde selv en blodprop i benet da jeg var gravid Forvent støttestrømper og blodfortyndende medicin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Lukas&Liam<3

MIWULA skriver:

Ej hvor tarveligt. Håber da du har hørt noget nu???

Blodprøverne var positive, men det betyder ikke jeg har en blodprop. De kan bare ikke udelukke det som hvis den havde været negativ.
De havde ikke tid til at scanne i dag, så skal komme igen imorgen. Det var åbenbart ikke så vigtigt. Fik dog et skud blodfortyndende. Og intet burde påvirke baby

Anmeld

19. februar 2014

MIWULA

Maria&Lukas skriver:

Blodprøverne var positive, men det betyder ikke jeg har en blodprop. De kan bare ikke udelukke det som hvis den havde været negativ.
De havde ikke tid til at scanne i dag, så skal komme igen imorgen. Det var åbenbart ikke så vigtigt. Fik dog et skud blodfortyndende. Og intet burde påvirke baby

Øv øv altså. Nååh det var godt at høre. Gi lige en Update imorgen. 

Anmeld

20. februar 2014

Lukas&Liam<3

MIWULA skriver:

Øv øv altså. Nååh det var godt at høre. Gi lige en Update imorgen. 

De kunne ikke se nogen blodprop men kunne de åbenbart også kun se hvis den var helt stoppet. Hun mente dog at der havde været en lille, men at det blodfortyndende havde hjulpet det væk.

Anmeld

20. februar 2014

MIWULA

Maria&Lukas skriver:

De kunne ikke se nogen blodprop men kunne de åbenbart også kun se hvis den var helt stoppet. Hun mente dog at der havde været en lille, men at det blodfortyndende havde hjulpet det væk.

Godt det er fixet nu så.  God bedring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.