Stadig regelmæssige plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
14 svar
4 synes godt om
19. februar 2014

Lukas&Liam<3

Har stadig regelmæssige plukveer. Var på fg igår og det så ikke ud som om der var optakt til noget.
Her til morgen vågner jeg, min læg er helt smadret som om den har krampet hele natten og har været på toilet 2 gange på 30 min.
Tror i ikke snart at der sker noget? Er ved at være lidt desperat over de plukveer ikke udvikler sig når de kommer hvert 3. Minut. Er 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

MIWULA

Maria&Lukas skriver:

Har stadig regelmæssige plukveer. Var på fg igår og det så ikke ud som om der var optakt til noget.
Her til morgen vågner jeg, min læg er helt smadret som om den har krampet hele natten og har været på toilet 2 gange på 30 min.
Tror i ikke snart at der sker noget? Er ved at være lidt desperat over de plukveer ikke udvikler sig når de kommer hvert 3. Minut. Er 37+4

Har det på samme måde her. Desværre   Er i uge 36+4. Dog er bilen på værksted så må godt lige vente til senere idag. Hehe.  Håber snart der sker mere hos dig. 

Anmeld

19. februar 2014

Lukas&Liam<3

MIWULA skriver:

Har det på samme måde her. Desværre   Er i uge 36+4. Dog er bilen på værksted så må godt lige vente til senere idag. Hehe.  Håber snart der sker mere hos dig. 

Så kan du godt lige vente et par dage vil ha gang i det nu. Det kunne også være sjovt med datoen Lukas har 18-01-13 og hvis det bliver i dag bliver det 19-02-14

Anmeld

19. februar 2014

MIWULA

Maria&Lukas skriver:

Så kan du godt lige vente et par dage vil ha gang i det nu. Det kunne også være sjovt med datoen Lukas har 18-01-13 og hvis det bliver i dag bliver det 19-02-14

Hihi ja det ville da være perfekt 

Anmeld

19. februar 2014

Clisolka

Uhhh jeg 'er for jer piger!! Jeg kan udmærket godt huske hvordan det var de sidste par uger 

Anmeld

19. februar 2014

Lukas&Liam<3

MIWULA skriver:

Hihi ja det ville da være perfekt 

Når de med krampen i benet er nok en blodprop /: har været indlagt på Hvidovre i 5 timer nu.

Anmeld

19. februar 2014

MIWULA

Maria&Lukas skriver:

Når de med krampen i benet er nok en blodprop /: har været indlagt på Hvidovre i 5 timer nu.

Åhhh nej dog.. Hva gør de ved det nu når du er gravid?

Anmeld

19. februar 2014

Lukas&Liam<3

MIWULA skriver:

Åhhh nej dog.. Hva gør de ved det nu når du er gravid?

Aner det ikke. De sagde jeg skulle vente 2 timer på blodprøver, der er gået 4 /: det går virkelig langsomt. Har endnu ikke kunne snakke med nogen læge om noget. Er ret nervøs /:

Anmeld

19. februar 2014

MIWULA

Maria&Lukas skriver:

Aner det ikke. De sagde jeg skulle vente 2 timer på blodprøver, der er gået 4 /: det går virkelig langsomt. Har endnu ikke kunne snakke med nogen læge om noget. Er ret nervøs /:

Ej hvor tarveligt. Håber da du har hørt noget nu???

Anmeld

19. februar 2014

Sitrani

Maria&Lukas skriver:

Da jeg var højgravid havde jeg også plukveer hele tiden nærmest... Jeg fødte 39+1 Og kan huske jeg havde plukveer hver dag, og ofte, i hvert fald en måned op til ... Så det behøver ikke betyde noget Men håber da for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.