to spørgsmål. ; P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

twinny

MyLove E skriver:

Kl 19 :-D

Synes du skal prøve :-D

okay tak for svaret.

Tror bare jeg bliver ved med at spørge ham uden at presse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

hehe. Tak for svaret.

Ja, men jeg vil bare heller ikk presse ham til noget overhovedet. Og jeg er mere forvirret end ham. Hehe. Jeg spørg ham, når han har ble på og siger puha, om han vil tisse på potten. Når han så får bleen a, vil han ikk på potten. Men ble på og tis.

Jeg tror bare jeg spørg også lader ham selv styre det.

Det tænker jeg bestemt heller ikke du skal jeg presser heller ikke Benjamin. Spørger kun og accepterer et nej. 

Så ja, det kommer jo nok en dag :*

Anmeld

18. februar 2014

Alexander&Lærke

Min Lærke på 2,5 år kommer i seng kl 19. Men vi står også op kl 5.30 eller hun vågner selv også hvis hun kommer i seng senere. Så det er bedst med kl 19 så er hun mest frisk dagen efter... 

Anmeld

18. februar 2014

Elbæk

19:00 - 19:30. Men han sover heller ikke middagslur. 

Anmeld

18. februar 2014

B&J

her hedder det 18.30 fordi der kan lille manden ikke mere så sætter vi os ind i sengen og sidder med ipaden og spiller sammen eller læser en god bog meget forskelligt ind i mellem leger vi med bamser det gør vi i 15minutter ca. også siger vi godnat også går vi ud og han sover løb af 1-2 minutter

Anmeld

18. februar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
twinny skriver:

Hvornår kommer jeres 2,5 årige i seng? 

Også har jeg en søn, der siger  puha hver gang han har tisset 4 dråber i bleen og han vil have ny ble på. 

Jeg spørg ham hele tiden om han vil sidde på potte eller toilet. Men det vil han ikk. Er det en fase eller er han ved at være klar til komme igang på toilettet?  

Min søn på 2½ kommer i seng kl 19.00, det passer Best i vores hverdag han er gryde klar.

Mht toilet besøg, tror jeg meget det om handler hvorvidt i som forældre er klar, han udtrykker at han er klar over der sker noget dernede og det synes jeg da er et godt tegn ;-)

Hvad med at prøve at sige til ham i morgen inden du skifter ham, at i skal prøve noget nyt og spændende? Når han har fået taget nat bleen af, så bliver han vasket og kommer op og side på potten med telefon eller tablet (med lille film måske) og når han har gjort det, så får ble på igen.

Det da en god måde at introducere potten på,i forbindelse med ble skift, så det ikke så ekstremt, som tage bleen og forvente mirakler.

Bare et råd fra en mor med en dreng på 2½ som har været renlig længe :-)

Anmeld

18. februar 2014

twinny

tak for alle jeres svar,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.