to spørgsmål. ; P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
16 svar
6 synes godt om
18. februar 2014

twinny

Hvornår kommer jeres 2,5 årige i seng? 

Også har jeg en søn, der siger  puha hver gang han har tisset 4 dråber i bleen og han vil have ny ble på. 

Jeg spørg ham hele tiden om han vil sidde på potte eller toilet. Men det vil han ikk. Er det en fase eller er han ved at være klar til komme igang på toilettet?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

L&V

twinny skriver:

Også har jeg en søn, der siger  puha hver gang han har tisset 4 dråber i bleen og han vil have ny ble på. 

Jeg spørg ham hele tiden om han vil sidde på potte eller toilet. Men det vil han ikk. Er det en fase eller er han ved at være klar til komme igang på toilettet?  

Kl 20.00 dut og ja det virker da som en oplagt mulighed

Anmeld

18. februar 2014

Frk.S

Freja kommer i seng omkring kl. 18.30.

Mht pottetræning, så har Freja siddet på toilettet et par gange hvor hun selv har bedt om at komme derop.... men hun bliver utryg og vil ned med det samme igen. Vi købte ellers sådan et sæde så det passede.
Så vi ender nok alligevel med at må ty til en potte.

Jeg tror egentlig hun er klar, for hun ved helt sikkert når hun laver noget. Og det lyder det da også til at din søn er.

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

twinny skriver:

Min datter er 2 år og 8 mdr og hun kommer i seng ca. 19.30 hver dag, nogle dage kl. 20... Hun falder nemlig først i søvn KL. 21 hver aften, uanset hvor tidligt eller hvor sent vi puttet.. Sådan er det i hvert fald lige for tiden...

synes ikke det lyder til han er klar, hvis han ikke gider sidde på potten eller toilettet.. Han er nok bare blevet klar over hvornår han tisser, og kan mærke det

Anmeld

18. februar 2014

MyLove E

Kl 19 :-D

Synes du skal prøve :-D

Anmeld

18. februar 2014

twinny

Frk.S skriver:

Freja kommer i seng omkring kl. 18.30.

Mht pottetræning, så har Freja siddet på toilettet et par gange hvor hun selv har bedt om at komme derop.... men hun bliver utryg og vil ned med det samme igen. Vi købte ellers sådan et sæde så det passede.
Så vi ender nok alligevel med at må ty til en potte.

Jeg tror egentlig hun er klar, for hun ved helt sikkert når hun laver noget. Og det lyder det da også til at din søn er.

okay tak for svaret.

Det er en krig at få dem til at sove herhjemme. Hvis vi er heldige hedder det kl 21

Jaah de er heller ikk så glade for at sidde på toilettet. Og potterne render  de rundt med på hovedet.  og han siger bare nej når jeg spørg. Men jeg tror bare jeg prøver at blive ved med at spørge.

Anmeld

18. februar 2014

twinny

Kl 20.00 dut og ja det virker da som en oplagt mulighed

Hehe....

De render rundt med potterne på hovedet.  

Men tror bare jeg bliver ved med at spørge.

Tak for svaret.

Anmeld

18. februar 2014

Ka+Ma=Be

Benjamin kommer som oftest i seng kl. 19.00 dog med enkelte undtagelser

Mht toilettræning har jeg givet lidt op Benjamin lavede både det ene og det andet på toilettet dagligt i flere måneder,  men ku vil han slet ikke.

Vuggestuen synes ikke vi skal gøre noget ved det men derimod vente til han nærmer sig børnehave.  Der intensiverer de toiletbesøgene i vuggestuen og tager dem der ud sammen med nogle lidt ældre børn. 

Nu må vi se Jeg er meget utålmodig, men de mener at vi skal vente med både ble og sut. 

Anmeld

18. februar 2014

twinny

Sitrani skriver:

Min datter er 2 år og 8 mdr og hun kommer i seng ca. 19.30 hver dag, nogle dage kl. 20... Hun falder nemlig først i søvn KL. 21 hver aften, uanset hvor tidligt eller hvor sent vi puttet.. Sådan er det i hvert fald lige for tiden...

synes ikke det lyder til han er klar, hvis han ikke gider sidde på potten eller toilettet.. Han er nok bare blevet klar over hvornår han tisser, og kan mærke det

okay tak for svaret.

Ja, de render rundt med potterne på hovedet....

Anmeld

18. februar 2014

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Benjamin kommer som oftest i seng kl. 19.00 dog med enkelte undtagelser

Mht toilettræning har jeg givet lidt op Benjamin lavede både det ene og det andet på toilettet dagligt i flere måneder,  men ku vil han slet ikke.

Vuggestuen synes ikke vi skal gøre noget ved det men derimod vente til han nærmer sig børnehave.  Der intensiverer de toiletbesøgene i vuggestuen og tager dem der ud sammen med nogle lidt ældre børn. 

Nu må vi se Jeg er meget utålmodig, men de mener at vi skal vente med både ble og sut. 

hehe. Tak for svaret.

Ja, men jeg vil bare heller ikk presse ham til noget overhovedet. Og jeg er mere forvirret end ham. Hehe. Jeg spørg ham, når han har ble på og siger puha, om han vil tisse på potten. Når han så får bleen a, vil han ikk på potten. Men ble på og tis.

Jeg tror bare jeg spørg også lader ham selv styre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.