Date som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg kender to der efterfølgende er blevet gift med en, som de startede med at date, da de var gravide. ��

Hvor sejt!  

Ved du hvordan mændene havde det med at date en gravid? Tænker at det må være rimelig mærkeligt som mand at vide at den her kvinde bærer rundt på en anden mands barn.. 

Jeg synes at han virker rigtig sød, ham her gutten, og er bare så bange for at det skræmmer ham når først han ser mig irl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

PrincessTanja

Min EKSBEDSTEVENINDE datede en fyr da hun var gravid. Og efter hvad jeg har hørt er de forlovet i dag, men han havde så også børn i forvejen.

Anmeld

18. februar 2014

Christina74

Anonym skriver:

Var det en god eller skidt oplevelse? Du må meget gerne fortælle hvis du har lyst

Det blev bestemt ikke til noget kæreste noget :-)

men hyggeligt det var det 

Anmeld

18. februar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har prøvet det?

Jeg skal i næste uge på date med en mand jeg har mødt på nettet, men er rimelig nervøs for at han trækker i land når han ser maven.. Altså han ved godt at jeg er gravid, men en ting er at vide det, noget andet at se en kvinde komme med en fodbold på maven  

Det er nervepirrende :/ Er der nogen af jer der har prøvet at date som gravid, eller bare har en beroligende kommentar til mig?

Min kusine fandt vidst hendes mand under hendes første graviditet. Han overtog hende og ansvaret, og de har i dag en dreng til  

Så ja, det var godt at hun satsede på den date, selvom det var med stor mave på.

Ønsker dig alt godt på din date.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.