Date som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.559 visninger
13 svar
4 synes godt om
18. februar 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har prøvet det?

Jeg skal i næste uge på date med en mand jeg har mødt på nettet, men er rimelig nervøs for at han trækker i land når han ser maven.. Altså han ved godt at jeg er gravid, men en ting er at vide det, noget andet at se en kvinde komme med en fodbold på maven  

Det er nervepirrende :/ Er der nogen af jer der har prøvet at date som gravid, eller bare har en beroligende kommentar til mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

ette1987

Har jeg aldrig prøvet, men sejt du "tør"!!!! Hvis han ved du er gravid må han også tage bulen med Meeeen ville nok forvente han tager det meget stille og roligt med evt at gå videre med forhold osv. Håber du får en skøn date

Anmeld

18. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der har prøvet det?

Jeg skal i næste uge på date med en mand jeg har mødt på nettet, men er rimelig nervøs for at han trækker i land når han ser maven.. Altså han ved godt at jeg er gravid, men en ting er at vide det, noget andet at se en kvinde komme med en fodbold på maven  

Det er nervepirrende :/ Er der nogen af jer der har prøvet at date som gravid, eller bare har en beroligende kommentar til mig?

Det har jeg..... Øhm og det var ikke liiiige de heldigste 2 dates.... 

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

ette1987 skriver:

Har jeg aldrig prøvet, men sejt du "tør"!!!! Hvis han ved du er gravid må han også tage bulen med Meeeen ville nok forvente han tager det meget stille og roligt med evt at gå videre med forhold osv. Håber du får en skøn date

Tak Ved egentlig heller ikke om jeg tør, men nu er jeg vist sprunget ud i det, hehe.. 

Jeg fortæller bare mig selv at om ikke andet, så får jeg forhåbentlig en god aften

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Det har jeg..... Øhm og det var ikke liiiige de heldigste 2 dates.... 

Åh åååhh.. Fortæl   Hvis du har lyst selvfølgelig

Anmeld

18. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Åh åååhh.. Fortæl   Hvis du har lyst selvfølgelig

Jeg havde aldrig gjort i det date noget, men ak ja, en date kunne vel ikke skade.... Det viste sig så for at jeg endte op med en date med en der havde en fetich omkring gravide kvinder....( men altså nu er jeg os en af dem der bare tiltrækker mærkelige mennesker)

Men råder dig alligevel til at tag på date så længe du bare gør det et offentligtsted så du kan komme væk i en fart hvis han ik lige er din kop te eller en mærkelig fætter( har en veninde der har datet meget og mange over nettet, så er nok mærket af alle de mærkelig typer hun er bumlet i, og sikkerhed frem for alt)

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg havde aldrig gjort i det date noget, men ak ja, en date kunne vel ikke skade.... Det viste sig så for at jeg endte op med en date med en der havde en fetich omkring gravide kvinder....( men altså nu er jeg os en af dem der bare tiltrækker mærkelige mennesker)

Men råder dig alligevel til at tag på date så længe du bare gør det et offentligtsted så du kan komme væk i en fart hvis han ik lige er din kop te eller en mærkelig fætter( har en veninde der har datet meget og mange over nettet, så er nok mærket af alle de mærkelig typer hun er bumlet i, og sikkerhed frem for alt)

Lyder ikke rart  Tror dog ikke at han er sådan en gravid-lover, han har aldrig været sammen med en gravid.. Frygter også bare at blive afvist.. Ved ikke hvorfor, men har bare sådan brug for bekræftelsen lige nu..

Havde også tænkt at vi bare skulle drikke en kop kaffe på en café eller noget i den dur.. Tak for rådet

Anmeld

18. februar 2014

Christina74

stjernehimmel skriver:

Jeg har også prøvede det der :-)

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Christina74 skriver:

Jeg har også prøvede det der :-)

Var det en god eller skidt oplevelse? Du må meget gerne fortælle hvis du har lyst

Anmeld

18. februar 2014

FruK

Jeg kender to der efterfølgende er blevet gift med en, som de startede med at date, da de var gravide. ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.