Hvilken mærke i sko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

AnthonsMor

VIPpigen skriver:

Vi bruger Ecco, og dem syntes jeg nu er fint brede i det... Men jeg tror i skal ned i skobutikkerne og hive diverse såle ud, så i kan sætte hans fod på... Det gør vi altid

Ååååh det varmer et skouddannet hjerte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

VIPpigen

AnthonsMor skriver:

Ååååh det varmer et skouddannet hjerte!

Jeg har selv dårligt fødder, så for mig skal der bare ikke spares på det område. Vores fødder skal bære os i gennem hele livet, og jeg er ked af mine har fået en trist start, så da vi fik Ecco i hånden første gang var det bare det... Det gælder både i sko, og vinterstøvler. Det er kun gummistøvler der vidst ikke er Ecco

Anmeld

17. februar 2014

AnthonsMor

VIPpigen skriver:

Jeg har selv dårligt fødder, så for mig skal der bare ikke spares på det område. Vores fødder skal bære os i gennem hele livet, og jeg er ked af mine har fået en trist start, så da vi fik Ecco i hånden første gang var det bare det... Det gælder både i sko, og vinterstøvler. Det er kun gummistøvler der vidst ikke er Ecco

Jamen hvis de passer på foden så er mærket et eller andet sted ligemeget, om det er Superfit, Angulus, Bundgaard eller Ecco

Men bare at folk faktisk bruger den der "ud med sålen så ser vi", det er så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.