Hvilken mærke i sko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
12 svar
5 synes godt om
17. februar 2014

Dinsen

Hejsa..

Min dreng på snart 2 år, har lidt problemer med sine fødder, (det er som om "pegetåen" har for lidt plads) lægen siger vi ska søre for han har nogle gode brede sko.. Men syntes det er en jungle når man står i butikken....

Kan i anbefale en go sko??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Muffinmus

Angulus sælger nogle af de bredestes sko...de koster, men det gør gode ting jo ofte de laver både til alm større og til brede fødder.

Anmeld

17. februar 2014

modesty

Dinsen skriver:

Hejsa..

Min dreng på snart 2 år, har lidt problemer med sine fødder, (det er som om "pegetåen" har for lidt plads) lægen siger vi ska søre for han har nogle gode brede sko.. Men syntes det er en jungle når man står i butikken....

Jeg vil også sige Angulus, til brede fødder. De er voldsomt dyre.

Anmeld

17. februar 2014

Dinsen

MariaE skriver:

Angulus sælger nogle af de bredestes sko...de koster, men det gør gode ting jo ofte de laver både til alm større og til brede fødder.

hold da op ja, de er en anelse dyre... men som du skriver, så gør gode ting jo ofte det...

tak for svar..

Anmeld

17. februar 2014

Dinsen

modesty skriver:

Jeg vil også sige Angulus, til brede fødder. De er voldsomt dyre.

jo tak de har godt nok en fin pris...
Men hvis de gør noget godt for hans fødder er det self. det vær.... men havde godt nok ik regnet med det var sådan en pris..

tak for svar..

Anmeld

17. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi bruger skofus fra skoringen, de er også bredere i det,  men jeg tror at angulus er de bredeste.

Anmeld

17. februar 2014

Francisca

Dinsen skriver:

Hejsa..

Hvilke mærker har du haft købt til ham indtil videre?

Jeg vil også sige angulus da de er meget brede. Aurorap ( mener jeg det staves ) laver også brede sko. Pom d'api sko laver også suveræne lækre sko!!

Anmeld

17. februar 2014

L&V

Duckfeet er en lækker bred sko og det er angalus også

Anmeld

17. februar 2014

VIPpigen

Vi bruger Ecco, og dem syntes jeg nu er fint brede i det... Men jeg tror i skal ned i skobutikkerne og hive diverse såle ud, så i kan sætte hans fod på... Det gør vi altid

Anmeld

17. februar 2014

AnthonsMor

Dinsen skriver:

Hejsa..

Hvis det er fordi han har brede fødder er Angulus super gode, de er "andefods" formet, og giver super lækker plads til tæerne! 

De er dyre, ja, men de er absolut også pengene værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.