4+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2014

Sitrani

Thereseh skriver:

Tillykke !!!!

Jeg har også lige testet positivt 

Hvor fint.... Tillykke!!!! Så følges vi vel ad kan jeg regne ud? Eller hvor langt er du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Thereseh

Sitrani skriver:

Hvor fint.... Tillykke!!!! Så følges vi vel ad kan jeg regne ud? Eller hvor langt er du?

Ser ud til jeg har termin den 27/10, så ja det gør vi 

Anmeld

19. februar 2014

natashalarsen

jeg vil ikke
tør ikke gør det ikke!
er bare bange for det her er et fupnummer med min mens!
vi har prøvet i 9 mdr så hvorfor lige den måned hvor vi ikke prøvede: på at blive gravide
min nutter er stadig lidt ømme og tunge, fik ondt i bæknet af at gå en tur! say what! var ved at brække mig ved lugten a høms i en bingo hal! og ost kan jeg lugte på 20 km afstand'
men venter 14 dage endnu måske kommer mensen den er sikkert bare forsinket

Anmeld

19. februar 2014

Thereseh

natashalarsen skriver:

jeg vil ikke
tør ikke gør det ikke!
vi har prøvet i 9 mdr så hvorfor lige den måned hvor vi ikke prøvede: på at blive gravide
min nutter er stadig lidt ømme og tunge, fik ondt i bæknet af at gå en tur! say what! var ved at brække mig ved lugten a høms i en bingo hal! og ost kan jeg lugte på 20 km afstand'

Plejer din mens at være forsinket? For hvis den ikke plejer det, er det jo mindst så usandsynligt som hvis du var gravid uden at I havde prøvet 

Jeg krydser - og håber du snart tester fordi jeg er mega nysgerrig 

Anmeld

19. februar 2014

natashalarsen

Thereseh skriver:

Plejer din mens at være forsinket? For hvis den ikke plejer det, er det jo mindst så usandsynligt som hvis du var gravid uden at I havde prøvet 

Jeg krydser - og håber du snart tester fordi jeg er mega nysgerrig 

nej den plejer at komme på klokkeslettet
så det ihvertfald noget nyt hvis den begynder at lege forsinket
den kommer gerne 3 dage før 1 dag før eller samme dag bare om natten .. plejer ikke at gå 3 dage over never..
min cyklus hedder 2626 2727 2828 2626 osv ..

men vil ikke teste før om 14 dage for vil ikke glæde mig også min mens siger naaaaah snydt
ved jo ikke om den kan finde på det selvom den aldrig har gjort det

Anmeld

19. februar 2014

Lrm

natashalarsen skriver:

nej den plejer at komme på klokkeslettet
så det ihvertfald noget nyt hvis den begynder at lege forsinket
den kommer gerne 3 dage før 1 dag før eller samme dag bare om natten .. plejer ikke at gå 3 dage over never..
min cyklus hedder 2626 2727 2828 2626 osv ..

men vil ikke teste før om 14 dage for vil ikke glæde mig også min mens siger naaaaah snydt
ved jo ikke om den kan finde på det selvom den aldrig har gjort det

Jeg ville teste! er alt for nysgeri til at kunne lade være 

Anmeld

19. februar 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

jeg vil ikke
tør ikke gør det ikke!

Ej så længe må du ikke vente!!! Om du tester nu eller om fjorten dage, så er du jo "lige gravid" af den grund (hvis du altså er gravid) . De ring du beskriver lyder som graviditets symptomer

Anmeld

19. februar 2014

Mama2012

Thereseh skriver:

Ser ud til jeg har termin den 27/10, så ja det gør vi 

Jæj!!!

Har også termin 27/10 

Anmeld

19. februar 2014

Wish-Baby

natashalarsen skriver:

mens smerte igår og idag. Men der kommer bare ingen mens! det plejer at komme ved sex eller gå ture/afføring men intet er kommet.. mine bryster sve igår da min kæreste og jeg var ude og gå med hunden, plus de var lidt ømme om aften. Idag har de også været lidt ømme, det kommer og går i sådan nogle bølger
min ene nippel klør også lidt kunne da bare være rart at de mens smerter kan beslutte sig om det skal komme eller ej .

Håber den er der for jer nu søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.