4+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
28 svar
11 synes godt om
17. februar 2014

natashalarsen

mens smerte igår og idag. Men der kommer bare ingen mens! det plejer at komme ved sex eller gå ture/afføring men intet er kommet.. mine bryster sve igår da min kæreste og jeg var ude og gå med hunden, plus de var lidt ømme om aften. Idag har de også været lidt ømme, det kommer og går i sådan nogle bølger
min ene nippel klør også lidt kunne da bare være rart at de mens smerter kan beslutte sig om det skal komme eller ej .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

natashalarsen

nogen der vil følges?

Anmeld

17. februar 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

mens smerte igår og idag. Men der kommer bare ingen mens! det plejer at komme ved sex eller gå ture/afføring men intet er kommet.. mine bryster sve igår da min kæreste og jeg var ude og gå med hunden, plus de var lidt ømme om aften. Idag har de også været lidt ømme, det kommer og går i sådan nogle bølger
min ene nippel klør også lidt kunne da bare være rart at de mens smerter kan beslutte sig om det skal komme eller ej .

Efter min beregning er jeg 4+2 idag og stadig ingen kun let ømme bryster... Men who knows måske er min cyklus bare længere end jeg tror  Men vil da gerne følges

Anmeld

17. februar 2014

natashalarsen

Sitrani skriver:

Efter min beregning er jeg 4+2 idag og stadig ingen kun let ømme bryster... Men who knows måske er min cyklus bare længere end jeg tror  Men vil da gerne følges

min cyklus plejer at være mellem 26 og 28 nu den på dag 29
det jo kun godt at mens ikke er der ..
krydser for os to

Anmeld

17. februar 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

min cyklus plejer at være mellem 26 og 28 nu den på dag 29
det jo kun godt at mens ikke er der ..
krydser for os to

ja jeg har ikke talt så mange cyklusser men den sidste var på 32 dage, og nu er der gået 34 dage siden sidste mens Håber da det er fordi jeg er gravid og ikke fordi min cyklus bare er lang......

Anmeld

17. februar 2014

Mama2012

Jeg er 4+2 i dag og har lige testet forsigtigt positiv...

Anmeld

17. februar 2014

Mama2012

... og testede absolut negativ for 1,5 dage siden 

Anmeld

17. februar 2014

Thereseh

natashalarsen skriver:

Jeg har testet to negativ. Skal ha mens i morgen, men i går var der en lille blødning. Ellers har der ikke været noget tegn på mens. 

Jeg er oppustet i maven, lidt luft i maven og har det ligesom da jeg blev gravid med min søn. Der nåede jeg også at bløde, faktisk i 4 dage, inden jeg testede positivt..... 

Lad os følges, og håbe på det bedste !! 

Anmeld

17. februar 2014

natashalarsen

Sitrani skriver:

ja jeg har ikke talt så mange cyklusser men den sidste var på 32 dage, og nu er der gået 34 dage siden sidste mens Håber da det er fordi jeg er gravid og ikke fordi min cyklus bare er lang......

håber også jeg er gravid det nemlig 9 mdr vi går igennem nu

Anmeld

17. februar 2014

natashalarsen

Mama2012 skriver:

Jeg er 4+2 i dag og har lige testet forsigtigt positiv...

testet også neg 4+0 vil teste igen 5+0 hvis jeg når der til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.