Nej - hvorfor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
13 svar
2 synes godt om
17. februar 2014

lineog4

Ej har bare glædet mig til den her ferie, virkelig haft brug for  den, og i går som et lyn fra en klar himmel mens vi spiste aftensmad begyndte hosten og ondt i hele kroppen....

Har nu kastet to panodiler ind i kroppen og beder til de højere magter om de slår det hele ned også længere end de 6 timer det er lovet. 

Mandag morgen med ferie med alle ungerne alene og så være syg nej nej nej nej - men sikker på min arbejdsplads synes det er et velvalgt tidspunkt 

God mandag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

M (:

lineog4 skriver:

Ej har bare glædet mig til den her ferie, virkelig haft brug for  den, og i går som et lyn fra en klar himmel mens vi spiste aftensmad begyndte hosten og ondt i hele kroppen....

Har nu kastet to panodiler ind i kroppen og beder til de højere magter om de slår det hele ned også længere end de 6 timer det er lovet. 

Mandag morgen med ferie med alle ungerne alene og så være syg nej nej nej nej - men sikker på min arbejdsplads synes det er et velvalgt tidspunkt 

God mandag alle sammen

Øv, hvor ærgerligt. God bedring! 

Anmeld

17. februar 2014

et-ønske

Øv øv håber du snart får det bedre!!

Du er da absolut firmaets kvinde

Anmeld

17. februar 2014

MorDk

Du bør melde dig syg....

men god bedring 

Anmeld

17. februar 2014

Pcokate

lineog4 skriver:

God mandag alle sammen

Var der selv i sidste uge det er nederen:/

god bedring

Anmeld

17. februar 2014

Muffin_girl

ØV! 

God bedring... 

Anmeld

17. februar 2014

Carina:-)

God bedring 

Anmeld

17. februar 2014

B&J

jeg må indrømme jeg var også bange for at blive syg i denne ferie fordi jeg har ikke været syg i nu.... men jeg har det fint inu. for mit falder også altid i min ferie altid...

men sender dig en kæmpe krammer og håber du snart får det godt igen

Anmeld

17. februar 2014

LinLin

Øv... Her E det min yngste der har tendens til at blive syg når vi har ferie ellers i weekenderne....

Anmeld

17. februar 2014

LinLin

MorDk skriver:

Du bør melde dig syg....

men god bedring 

???

Hvad skulle det hjælpe? Når man er gået på ferie kan man ikke bare melde sig syg i stedet for. I hvert fald er de første fem dage alligevel "feriedage"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.