Ny :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

Mama2012

Velkommen til  

vi har prøvet i 4 år nu og har mistet for snart 2år siden til april. 

Det har ikke lykkes os at blive gravide endnu ..

Selvom vi prøver og prøver håber det lykkes hurtig for jer

Hvor er det stærkt, at I holder ved efter 4 år... Den helt rigtige baby venter på jer derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Mama2012

Velkommen! Iiih hvor spændende, håber i har held "i sprøjten" inden så længe  Høhø

vi har en dreng på 2år og 3måneder og har været i gang med pb2 i 6måneder nu  Var dog gravid i november, men havde en spontan abort i 7. Uge 

Åh, hvor hårdt, at I har mistet! Men godt, at I ikke giver op.

Det tog os seks måneder sidste gang, så håber det går ligeså stærkt denne gang 

Anmeld

16. februar 2014

Sitrani

Mama2012 skriver:

Hej alle herinde!

Hvor er det dejligt, at finde et forum med andre i samme båd som en selv! Sjovt, så stor en del af ens identitet 'prøver-at-blive-gravid' kan blive, når først beslutningen er taget.

Jeg (og min mand) har i forvejen en dejlig søn på 1,5 år, men ønsker os brændende en søster eller bror til ham. Jeg har gennem de sidste ni måneder været i medicinsk behandling, hvorfor vi ikke har kunnet begynde 'projekt baby vol. 2' før nu.

Pt er jeg endelig blevet clearet fra lægen for en måned siden, så venter på min mens, så vi kan gå i gang med at planlægge fremad - meget romantisk og sexet!

Jeg er så utålmodig og vil bare så gerne have en positiv test og helst i går! 

Hvordan har I det og hvor længe har I prøvet?

Kram 

Jamen velkommen til Vi prøver også at at lave en lillebrøster Venter på min mens som jeg egentlig troede sku komme igår... Så håber den er der Vi har prøvet 2 måneder nu.... og vi har i forvejen en datter på 2 år og 8 mdr. Held og lykke med projektet

Anmeld

16. februar 2014

Mama2012

Sitrani skriver:

Jamen velkommen til Vi prøver også at at lave en lillebrøster Venter på min mens som jeg egentlig troede sku komme igår... Så håber den er der Vi har prøvet 2 måneder nu.... og vi har i forvejen en datter på 2 år og 8 mdr. Held og lykke med projektet

Uhh, hvor spændende - krydser fingre for jer!!! Jeg skulle også have haft mens i går 

Troede det ville blive lettere at være tålmodig anden gang, men kan konstatere, at det er det ikke 

Anmeld

16. februar 2014

Babydrøm

Mama2012 skriver:

Uha... Kender det godt! Første gang tog det os et halvt år... Og kan bare huske, hvor hårdt det var, hver gang lige omkring testdag...

Ville så gerne blive bedre til at tage det som det kommer i denne omgang - men tålmodighed er bare ikke min stærke side 

Lige præcis, rigtig hårdt, og bliver altså ked hver gang.. Kan ik styre de følelser. 

Det er meget svært at være tålmodig og tage det som det kommer! 

for at vi begge snart er heldige 

Anmeld

16. februar 2014

Sitrani

Mama2012 skriver:

Uhh, hvor spændende - krydser fingre for jer!!! Jeg skulle også have haft mens i går 

Troede det ville blive lettere at være tålmodig anden gang, men kan konstatere, at det er det ikke 

Nej det er rigtigt, det er faktisk en del værre her i anden omgang!!!

Anmeld

16. februar 2014

Tulipan

Mama2012 skriver:

Hej alle herinde!

Hvor er det dejligt, at finde et forum med andre i samme båd som en selv! Sjovt, så stor en del af ens identitet 'prøver-at-blive-gravid' kan blive, når først beslutningen er taget.

Jeg (og min mand) har i forvejen en dejlig søn på 1,5 år, men ønsker os brændende en søster eller bror til ham. Jeg har gennem de sidste ni måneder været i medicinsk behandling, hvorfor vi ikke har kunnet begynde 'projekt baby vol. 2' før nu.

Pt er jeg endelig blevet clearet fra lægen for en måned siden, så venter på min mens, så vi kan gå i gang med at planlægge fremad - meget romantisk og sexet!

Jeg er så utålmodig og vil bare så gerne have en positiv test og helst i går! 

Hvordan har I det og hvor længe har I prøvet?

Kram 

Velkommen til
Jeg brubte baby.dk rigtig meget da vi prøvede at blive gravide, håber du får lige så meget gavn af det som jeg havde.
Folk er super søde til at komme med positive inputs herinde

Held og lykke med projektet, håber du bliver hurtigere gravid end jeg gjorde

Anmeld

20. februar 2014

TR

Mama2012 skriver:

Hvor er det stærkt, at I holder ved efter 4 år... Den helt rigtige baby venter på jer derude 

Tak skal du have  

vi har da haft vores nedture/problemer med det hele . Det tager jo hårdt på os .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.