Ny :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
17 svar
3 synes godt om
16. februar 2014

Mama2012

Hej alle herinde!

Hvor er det dejligt, at finde et forum med andre i samme båd som en selv! Sjovt, så stor en del af ens identitet 'prøver-at-blive-gravid' kan blive, når først beslutningen er taget.

Jeg (og min mand) har i forvejen en dejlig søn på 1,5 år, men ønsker os brændende en søster eller bror til ham. Jeg har gennem de sidste ni måneder været i medicinsk behandling, hvorfor vi ikke har kunnet begynde 'projekt baby vol. 2' før nu.

Pt er jeg endelig blevet clearet fra lægen for en måned siden, så venter på min mens, så vi kan gå i gang med at planlægge fremad - meget romantisk og sexet!

Jeg er så utålmodig og vil bare så gerne have en positiv test og helst i går! 

Hvordan har I det og hvor længe har I prøvet?

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

EnSødMor

Mama2012 skriver:

Hej alle herinde!

Hvor er det dejligt, at finde et forum med andre i samme båd som en selv! Sjovt, så stor en del af ens identitet 'prøver-at-blive-gravid' kan blive, når først beslutningen er taget.

Jeg (og min mand) har i forvejen en dejlig søn på 1,5 år, men ønsker os brændende en søster eller bror til ham. Jeg har gennem de sidste ni måneder været i medicinsk behandling, hvorfor vi ikke har kunnet begynde 'projekt baby vol. 2' før nu.

Pt er jeg endelig blevet clearet fra lægen for en måned siden, så venter på min mens, så vi kan gå i gang med at planlægge fremad - meget romantisk og sexet!

Kram 

Velkommen til, ja denne side er helt fantastisk, til alt hvad man har lyst til at spørge om eller bare sige.

Hvor lyder det skønt med et projekt i nu kan gå igang med sammen, intet er smukkere end at forsøge at forøge ens familie..

Jeg har selv en pige på 17 måneder og er gravid 13 uger henne, første gang tog det 1 år at blive gravid denne gang, tog det 3 måneder.. Håber ikke ventetiden er for lang hos jer, alt held og lykke herfra.

Anmeld

16. februar 2014

Babydrøm

Mama2012 skriver:

Hej alle herinde!

Kram 

Velkommen til Ja det er et skønt forum

Det lyder rigtig skønt I skal igang med pb, held og lykke, håber I snart er heldige

Vi har prøvet i 7 mdr. Det er vores første  Må ærligt indrømme jeg er ved at være ret utålmodig, bliver trist og skuffet hver gang den menses dukker op.. Håber meget det snart er vores tur   

Anmeld

16. februar 2014

Jupiter

Velkommen til siden 

Vi arbejder også på nr. 2 og har gjort det siden vi fik den første i maj sidste år!

Dog skal her tilføjes at vi har været adskilt (fysisk) meget af tiden, så det er først nu her vi sådan rigtig kan "arbejde målrettet" på sagen 

Anmeld

16. februar 2014

Mama2012

EnSødMor skriver:

Velkommen til, ja denne side er helt fantastisk, til alt hvad man har lyst til at spørge om eller bare sige.

Hvor lyder det skønt med et projekt i nu kan gå igang med sammen, intet er smukkere end at forsøge at forøge ens familie..

Jeg har selv en pige på 17 måneder og er gravid 13 uger henne, første gang tog det 1 år at blive gravid denne gang, tog det 3 måneder.. Håber ikke ventetiden er for lang hos jer, alt held og lykke herfra.

Hvor er det fedt for dig/jer! 

Var din graviditet ok sidste gang og kan du mære forskel nu?

Er så spændt på, hvordan det bliver denne gang 

Anmeld

16. februar 2014

Mama2012

AnnL skriver:

Velkommen til Ja det er et skønt forum

Det lyder rigtig skønt I skal igang med pb, held og lykke, håber I snart er heldige

Vi har prøvet i 7 mdr. Det er vores første  Må ærligt indrømme jeg er ved at være ret utålmodig, bliver trist og skuffet hver gang den menses dukker op.. Håber meget det snart er vores tur   

Uha... Kender det godt! Første gang tog det os et halvt år... Og kan bare huske, hvor hårdt det var, hver gang lige omkring testdag...

Ville så gerne blive bedre til at tage det som det kommer i denne omgang - men tålmodighed er bare ikke min stærke side 

Anmeld

16. februar 2014

Mama2012

Jupiter skriver:

Velkommen til siden 

Vi arbejder også på nr. 2 og har gjort det siden vi fik den første i maj sidste år!

Dog skal her tilføjes at vi har været adskilt (fysisk) meget af tiden, så det er først nu her vi sådan rigtig kan "arbejde målrettet" på sagen 

Wauw!!! Sejt, at springe direkte til nr to 

Vi har lige haft brug for at lære at være forældre og familie, tror jeg. Det var en kæmpe omvæltning for os, men nu er vi klar 

Anmeld

16. februar 2014

Jupiter

Mama2012 skriver:

Wauw!!! Sejt, at springe direkte til nr to 

Vi har lige haft brug for at lære at være forældre og familie, tror jeg. Det var en kæmpe omvæltning for os, men nu er vi klar 

Ja, vi var så heldige at få en dejlig nem lille pige, og så tænkte vi bare "lad os få baby-ræset overstået" 

Men nu trækker det jo lidt ud, så vi husker på også at nyde vores lille prinsesse så længe hun er lille og den eneste 

Anmeld

16. februar 2014

TR

Mama2012 skriver:

Hej alle herinde!

Kram 

Velkommen til  

vi har prøvet i 4 år nu og har mistet for snart 2år siden til april. 

Det har ikke lykkes os at blive gravide endnu ..

Selvom vi prøver og prøver håber det lykkes hurtig for jer

Anmeld

16. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Velkommen! Iiih hvor spændende, håber i har held "i sprøjten" inden så længe  Høhø

vi har en dreng på 2år og 3måneder og har været i gang med pb2 i 6måneder nu  Var dog gravid i november, men havde en spontan abort i 7. Uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.