neg test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

natashalarsen

Mama2012 skriver:

Haha! Som du dog kan skrive det 

Sidder selv og er gået en dag over - men venter stadig, at mens er der ,hver gang jeg går på toilettet... Og min kæreste kan slet ikke sætte sig ind i det

er også 4+1 idag, med mens smerter men ingen mens! det samme igår! fik herre ømme bryster da jeg gik ud med hunden igår. får også ømme babser hen på efter middagen de svir sådan lidt..

de forstår det bare ikke thats it! mænd lære det aldrig altså!
jeg tror også mens er der hele tiden fordi jeg er så våd dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Musen91

natashalarsen skriver:

er også 4+1 idag, med mens smerter men ingen mens! det samme igår! fik herre ømme bryster da jeg gik ud med hunden igår. får også ømme babser hen på efter middagen de svir sådan lidt..

de forstår det bare ikke thats it! mænd lære det aldrig altså!
jeg tror også mens er der hele tiden fordi jeg er så våd dernede

Jeg skulle teste idag absolut negativ. Men stadig ingen mens og synes heller ikke rigtig der er symptomer på det. Vil bare gerne have det enten kommer eller en positiv test altså!

Anmeld

17. februar 2014

Mariasbaby

Så kom mens her... Life is GREAT! 

Held og lykke til jer andre 

Anmeld

17. februar 2014

natashalarsen

Mariasbaby skriver:

Så kom mens her... Life is GREAT! 

Held og lykke til jer andre 

Min mens er stadig ikke dukket op

Er ked af at høre din kom :/ var du gået over tid, kan ikke helt holde styr på det kram

Anmeld

17. februar 2014

Mariasbaby

natashalarsen skriver:

Min mens er stadig ikke dukket op

Er ked af at høre din kom :/ var du gået over tid, kan ikke helt holde styr på det kram

Ja ca. to dage over. Holder en laaang pause fra baby.dk nu.. Bliver så ked af det hver gang jeg får mens, for HÅBER altid lidt for meget.. Vi har aftalt, at hvis der ikke er sket noget til sommer, når vi har prøvet i to år, så vil vi opsøge noget mere hjælp. Jeg har jo PCO og er på methformin nu. På en måde er det hele lidt mere overskueligt, når der er aftalt en "tidsfrist".

Håber du snart står med en positiv test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.