neg test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. februar 2014

natashalarsen

Opdatering.. ingen mens eller syptomer 4+0 og negativ gravidtet test.. mit hoved er fyldt med bumser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

Opdatering.. ingen mens eller syptomer 4+0 og negativ gravidtet test.. mit hoved er fyldt med bumser

Jeg er efter beregningerne 4+1 idag.. Ingen symptomer eller mens til mig heller .. Hmmm... Har ikke taget en test, men hvis ikke mens kommer så skal jeg da teste.... Nu må vi se.. Krydser for os begge

Anmeld

16. februar 2014

natashalarsen

Sitrani skriver:

Jeg er efter beregningerne 4+1 idag.. Ingen symptomer eller mens til mig heller .. Hmmm... Har ikke taget en test, men hvis ikke mens kommer så skal jeg da teste.... Nu må vi se.. Krydser for os begge

Jeg håber for dig den er positiv giver du ikke lige melding på hvordan det står til ved dig

Anmeld

16. februar 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

Jeg håber for dig den er positiv giver du ikke lige melding på hvordan det står til ved dig

jo da, hvis jeg husker det.. Og i lige måde

Anmeld

16. februar 2014

Mama2012

Hej!

Krydser rigtig meget fingre for dig! Det er så hårdt at vente... Man bliver helt opslugt af 'måske-måske-måske' tanker :-)

Da jeg var gravid første gang gik jeg fem dage over tid, før jeg kunne tage en meget svagt positiv test herhjemme og ti dage over, før jeg testede positivt hos lægen ;-)

Kram

Anmeld

16. februar 2014

natashalarsen

Mama2012 skriver:

Hej!

Krydser rigtig meget fingre for dig! Det er så hårdt at vente... Man bliver helt opslugt af 'måske-måske-måske' tanker :-)

Da jeg var gravid første gang gik jeg fem dage over tid, før jeg kunne tage en meget svagt positiv test herhjemme og ti dage over, før jeg testede positivt hos lægen ;-)

Kram

det så frustrerende.. er hidsig ligesom når jeg har mens
har møj luft i maven bare ikke det røde! tør næsten ikke a skide for når jeg gør det plejer jeg altid a få mens der
lur mig om det ikke kommer imorgen det røde

Anmeld

16. februar 2014

Mariasbaby

Jeg er i præcis samme båd. Burde selv være 4+0 i dag. Tog en negativ test i går eftermiddags og blev i mega dårligt humør, så vil ikke skuffe mig selv igen.

Det er min 2. cyklus efter spontan abort i november og vil bare SÅ gerne være gravid igen. Frygter lidt min reaktion, når jeg sikkert får mens om lidt. Så det er næsten nemmere bare at indstille sig på, at det går den vej end at håbe for meget og blive så uendelig skuffet. TØR simpelthen ikke at tage en test!

dog fingre for, at det snart vil lykkes for os alle  

Held og lykke til dig 

Anmeld

16. februar 2014

natashalarsen

Mariasbaby skriver:

Jeg er i præcis samme båd. Burde selv være 4+0 i dag. Tog en negativ test i går eftermiddags og blev i mega dårligt humør, så vil ikke skuffe mig selv igen.

Det er min 2. cyklus efter spontan abort i november og vil bare SÅ gerne være gravid igen. Frygter lidt min reaktion, når jeg sikkert får mens om lidt. Så det er næsten nemmere bare at indstille sig på, at det går den vej end at håbe for meget og blive så uendelig skuffet. TØR simpelthen ikke at tage en test!

dog fingre for, at det snart vil lykkes for os alle  

Held og lykke til dig 

det ville være meget nemmere for os alle hvis kroppen sagde, du gravid du behøver ikke at teste.. eller din mens er to dage forsinket bare bevare roen den kommer..men nej det skal være skide kompliceret ! man skal da ha lidt tunge ømme bryster og masser a uren hud man skal jo være arrig ligesom når man har mens! man står bare og ligner et stort spørgsmål tegn der ikke kan få et svar på om det er det ene eller det andet

jeg gider hellere ikke teste om det så udebliver 14 dage kan den rende mig! jeg tester først om 3 uger så bare for at være på tværs hvis det røde vælger at blive væk..

det ikke fair du havde en sa må være skide hårdt

håber også for os alle at den er der..

Anmeld

16. februar 2014

Mariasbaby

natashalarsen skriver:

det ville være meget nemmere for os alle hvis kroppen sagde, du gravid du behøver ikke at teste.. eller din mens er to dage forsinket bare bevare roen den kommer..men nej det skal være skide kompliceret ! man skal da ha lidt tunge ømme bryster og masser a uren hud man skal jo være arrig ligesom når man har mens! man står bare og ligner et stort spørgsmål tegn der ikke kan få et svar på om det er det ene eller det andet

jeg gider hellere ikke teste om det så udebliver 14 dage kan den rende mig! jeg tester først om 3 uger så bare for at være på tværs hvis det røde vælger at blive væk..

det ikke fair du havde en sa må være skide hårdt

håber også for os alle at den er der..

Nej, det er virkelig ikke nemt med denne uvished. Vi har snart været i gang med PB i 2 år. Har i mellemtiden fået konstaret PCO, så det er sgu lidt op af bakke. Lykken var derfor stor, da jeg blev gravid sidste år, men varede desværre alt for kort..Hvis man nu bare vidste, at man blev gravid om x måneder, så ville det bare være SÅ meget nemmere at acceptere, men vi må bide det i os og få det bedste ud af alle de andre gode ting, der også er i livet  (det er mest her omkring testdag, at det er så forfærdelig svært at holde humøret højt - men jeg ved, at nok skal lykkes en dag)

fortsat fingre for os 

Anmeld

16. februar 2014

Mama2012

natashalarsen skriver:

det så frustrerende.. er hidsig ligesom når jeg har mens
har møj luft i maven bare ikke det røde! tør næsten ikke a skide for når jeg gør det plejer jeg altid a få mens der
lur mig om det ikke kommer imorgen det røde

Haha! Som du dog kan skrive det 

Sidder selv og er gået en dag over - men venter stadig, at mens er der ,hver gang jeg går på toilettet... Og min kæreste kan slet ikke sætte sig ind i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.