Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leob skriver: Har idag fået lagt to 5-cellet fryseæg op.. Har nu læst lidt og det lyder til at det bedste er hvis de deler sig 2-4-6 (tror jeg det var).. Så er det nogle 'dårlige' æg? Hvad var jeres æg delt jer til? Og blev i gravide?
Har idag fået lagt to 5-cellet fryseæg op.. Har nu læst lidt og det lyder til at det bedste er hvis de deler sig 2-4-6 (tror jeg det var).. Så er det nogle 'dårlige' æg?
Hvad var jeres æg delt jer til? Og blev i gravide?
Jeg mener at have fået at vide, at klinikkerne kun lægger æg tilbage, hvis de mener at der er chance for graviditet. Så jeg ville ikke bekymre mig så meget på forhånd
Held og lykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WantingBaby2012 skriver: Jeg mener at have fået at vide, at klinikkerne kun lægger æg tilbage, hvis de mener at der er chance for graviditet. Så jeg ville ikke bekymre mig så meget på forhånd Held og lykke
Det er svært at lade være Men vil prøve, tak for dit svar
tweety2060 skriver: Jeg har bare taget det for gode vare når klinikken sagde at æggene er fine til oplægning, så har ikke sat mig ind i hvordan de har delt sig. Kan det være at den er lidt langsommere om at udvikle sig efter frost ?? Håber d det bedste
Jeg har bare taget det for gode vare når klinikken sagde at æggene er fine til oplægning, så har ikke sat mig ind i hvordan de har delt sig. Kan det være at den er lidt langsommere om at udvikle sig efter frost ?? Håber d det bedste
Det kan godt være Håber i hvert fald Tog det også som et godt tegn at de havde delt sig ens
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128