Fryseæg - Deling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
13 svar
4 synes godt om
15. februar 2014

Leob

Har idag fået lagt to 5-cellet fryseæg op.. Har nu læst lidt og det lyder til at det bedste er hvis de deler sig 2-4-6 (tror jeg det var).. Så er det nogle 'dårlige' æg? 

Hvad var jeres æg delt jer til? Og blev i gravide? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Leob

Leob skriver:

Har idag fået lagt to 5-cellet fryseæg op.. Har nu læst lidt og det lyder til at det bedste er hvis de deler sig 2-4-6 (tror jeg det var).. Så er det nogle 'dårlige' æg? 

Anmeld

16. februar 2014

tweety2060

Kommer det ikke an på hvilk3m dag det er lagt retur??

Anmeld

16. februar 2014

Niikita

http://www.danfert.dk/dk/forskning/befrugtningsprocessen/fejl-ved-befrugtningen/

Her står der, at det nedsætter chancen for graviditet

Held og lykke!

Anmeld

16. februar 2014

Leob

tweety2060 skriver:

Tjo det gør det vel.. De var 4 celler da de blev frosset ned og det passede fint.. Det der bekymre mig lidt er at de kun har delt sig til 5 celler efter at de er blevet tøet op igen. 

Anmeld

16. februar 2014

Leob

tweety2060 skriver:

Tjo det gør det vel.. De var 4 celler da de blev frosset ned og det passede fint.. Det der bekymre mig lidt er at de kun har delt sig til 5 celler efter at de er blevet tøet op igen. 

Anmeld

16. februar 2014

Leob

Niikita skriver:

http://www.danfert.dk/dk/forskning/befrugtningsprocessen/fejl-ved-befrugtningen/

Her står der, at det nedsætter chancen for graviditet

Held og lykke!

Ja det var ikke just opmuntrende læsning 

Anmeld

16. februar 2014

Leob

Leob skriver:

Flere?? 

Anmeld

16. februar 2014

tweety2060

Hvis jeg var dig ville jeg nok ringe til klinikken og hører deres mening om de æg der er lagt op, for den usikkerhed og tvivl er da ikke til at gå med
Håber det bedste for dig

Anmeld

16. februar 2014

Leob

tweety2060 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg nok ringe til klinikken og hører deres mening om de æg der er lagt op, for den usikkerhed og tvivl er da ikke til at gå med
Håber det bedste for dig

De lød som om at det var fint nok. Det var bare da jeg kom hjem at jeg tænkte over det.. Og synes altid jeg læser om nogen der får 8 cellet æg op.. Så undrede mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.