Anonym skriver:
Hvad koster det at flytte? Vi bor i en 3 værelses på 85 kvm. Vi skal ikke flytte fra selskabet, men bare op i en større bolig. Indskudet i den nye er omkring 3 tusind dyrer. Vi har ikke malet her , så alt er Hvidt, men skal selvfølgelig males Hvidt igen, da det jo er hvad man skal . Og så skal vi nok også slibe trægulvene evt (vi har pga fugt i lejligheden fået lidt fugt på gulvet der er tæt på havedøren) .. Udover det skal vi fuge huller til hvor billeder osv har hængt.
Mangler jeg noget? Det er lidt uoverskueligt synes jeg 
Hvad vil i mene vi skal ha lagt til side af penge inden flyttedagen? Og får man overhovedet sit indskud tilbage nu til dags?
Vores plan er jo at vi bare skal have det rykket over i den anden bolig og så betale det resterende op til.?? Flytte hjælp osv har vi. Men kasser osv skal vi nok også ud at have...
Vi har ikke fået den nye bolig endnu men håber på snart at blive tilbudt en 
Jeg vil bare lige sige, at du skal huske at spørge dit boligselskab hvilken maling, du skal bruge. Altså glans osv..
Så du er sikker på, at arbejdet bliver godkendt.
Men vil tilslutte mig de andre - lad være med at forvente, at du får hele indskuddet tilbage! Det er desværre sjældent tilfældet. Indimellem tilbageholder de også en del af beløbet til evt. forbrugsregnskaber senere på året.
Anmeld