Storesøstergave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

Nea85

hannetheis skriver:

Hvad med et spil. I kan spille sammen når baby sover.

Hun bliver 3 år den 1. maj - har du forslag til hvilke spil?
Puslespil er jo selvfølgelig en idé..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Nea85

Monica P skriver:

Johanne fik vist ingen gave da hun blev storesøster, jo forresten, hun fik en lillebror som hun er meget glad for 

Monica

Jeg er ikke i tvivl om, at Clara også bliver rigtig glad for sin lillesøster

Vi vil gerne give hende en gave, hun giver også lillesøster en nusseklud, som hun selv vælger

Jeg fik også en gave, da jeg selv blev storesøster

Anmeld

15. februar 2014

Nea85

ano14316 skriver:

Hvad med et puslebord ved siden af jeres, så kan I pusle sammen..

Det er også en god idé. Vi har talt meget om, at hun skal være med og hjælpe, når lillesøster skal skiftes

Anmeld

15. februar 2014

Nea85

LinLin skriver:

David fik en "jeg er blevet storebror"-Tshirt, et stort badehåndklæde, da lillebror jo skulle arve hans små "baby-håndklæder" og et tog (tror det var det ) men tror nu han syntes lillebror var den største gave

Det var da også en rigtig god idé med sådan en t-shirt!

Hehe, ja, jeg er heller ikke i tvivl om, at hun bliver rigtig glad for sin lillesøster. Hun taler meget om, at lillesøster gerne må låne hendes tøj og legetøj

Anmeld

15. februar 2014

Nea85

PT skriver:

Min datter fik lov til at hjælpe med at bestemme, hvad lillebror skulle hedde (jeg havde fem forslag)

Derudover fik hun en rygsæk, hun ønskede sig og to dvd film. Han er født i februar, og vi boede på anden sal, så det var rart at kunne se en film sammen, når nu vejret ikke var til at tage på legepladsen altid

Og ja, så fik hun en lillebror, som i dag er hendes bedste ven

God idé med film! Dem kan man jo også se sammen mens jeg f.eks. ammer

Anmeld

15. februar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Nea85 skriver:

Hej!

Fik jeres store børn gaver, da de blev storesøster/-bror?

Vi vil gerne give Clara en gave, når jeg har født, men lige nu er jeg lidt på bar bund i forhold til, hvad det skal være..

Hun leger rigtig meget med dukker og taler meget om at hun ønsker sig en vugge, men sådan en er min far i gang med at lave til hende i fødselsdagsgave til maj. Det havde ellers været et godt bud, nu når hun taler så meget om det.

Jeg tænkte selv på en dukkevogn, f.eks. fra Brio, men hun har i forvejen en lille rød en, som stadig passer fint til hendes behov..

Har I nogle forslag til, hvad vi kan give hende? (I det hele taget synes jeg slet ikke, at hun mangler noget)

Ja, Isabell fik noget Playmobil hun havde snakket om ret længe :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

15. februar 2014

tweety2060

Nea85 skriver:

Sådan en overvejer jeg også. Vi var på besøg hos en stor pige forleden, der havde en rigtig dukkevogn, og den var et hit! Den hun har nu er den lille røde i træ (kan ikke huske hvorfra)

Vi har også en rød træbarnevogn, Men efter et besøg hosden bedste drengeven som har en lilla barnevogn har det været det eneste hun snakker om

Anmeld

15. februar 2014

Savannah

Da min lillebror kom da jeg var 2 år fik jeg en dukkevogn med myggenet, puslepude og valgfri dukke (jeg valgte så en klovn )
Mine forældre siger at jeg altid gjorde det samme som dem, bare ved dukken.. Parkerede min vogn vejsiden af hans osv.

Da jeg var 5 kom min søster og der fik jeg et barbie hus. Stort hit!! Husker det stadig

Anmeld

16. februar 2014

hannetheis

Nea85 skriver:

Hun bliver 3 år den 1. maj - har du forslag til hvilke spil?
Puslespil er jo selvfølgelig en idé..

Vennespil.
Billedlotteri.
Fiskedam.

Anmeld

17. februar 2014

Nea85

hannetheis skriver:

Vennespil.
Billedlotteri.
Fiskedam.

Tak for forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.