Storesøstergave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
19 svar
7 synes godt om
15. februar 2014

Nea85

Hej!

Fik jeres store børn gaver, da de blev storesøster/-bror?

Vi vil gerne give Clara en gave, når jeg har født, men lige nu er jeg lidt på bar bund i forhold til, hvad det skal være..

Hun leger rigtig meget med dukker og taler meget om at hun ønsker sig en vugge, men sådan en er min far i gang med at lave til hende i fødselsdagsgave til maj. Det havde ellers været et godt bud, nu når hun taler så meget om det.

Jeg tænkte selv på en dukkevogn, f.eks. fra Brio, men hun har i forvejen en lille rød en, som stadig passer fint til hendes behov..

Har I nogle forslag til, hvad vi kan give hende? (I det hele taget synes jeg slet ikke, at hun mangler noget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

BabyMus

Nea85 skriver:

Hej!

Fik jeres store børn gaver, da de blev storesøster/-bror?

Vi vil gerne give Clara en gave, når jeg har født, men lige nu er jeg lidt på bar bund i forhold til, hvad det skal være..

Hun leger rigtig meget med dukker og taler meget om at hun ønsker sig en vugge, men sådan en er min far i gang med at lave til hende i fødselsdagsgave til maj. Det havde ellers været et godt bud, nu når hun taler så meget om det.

Jeg tænkte selv på en dukkevogn, f.eks. fra Brio, men hun har i forvejen en lille rød en, som stadig passer fint til hendes behov..

Har I nogle forslag til, hvad vi kan give hende? (I det hele taget synes jeg slet ikke, at hun mangler noget)

HVad med en personlig dukke fra MyLitteBettie? Det kunne da være super fint når nu hun er i så vild med dukker.

Anmeld

15. februar 2014

tweety2060

Her bliver det en barnevogn til dukkerne, det er et rigtig stort ønske

Anmeld

15. februar 2014

hannetheis

Hvad med et spil. I kan spille sammen når baby sover.

Anmeld

15. februar 2014

Troldemommi

Johanne fik vist ingen gave da hun blev storesøster, jo forresten, hun fik en lillebror som hun er meget glad for 

Monica

Anmeld

15. februar 2014

ano14316

Hvad med et puslebord ved siden af jeres, så kan I pusle sammen..

Anmeld

15. februar 2014

LinLin

David fik en "jeg er blevet storebror"-Tshirt, et stort badehåndklæde, da lillebror jo skulle arve hans små "baby-håndklæder" og et tog (tror det var det ) men tror nu han syntes lillebror var den største gave

Anmeld

15. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter fik lov til at hjælpe med at bestemme, hvad lillebror skulle hedde (jeg havde fem forslag)

Derudover fik hun en rygsæk, hun ønskede sig og to dvd film. Han er født i februar, og vi boede på anden sal, så det var rart at kunne se en film sammen, når nu vejret ikke var til at tage på legepladsen altid

Og ja, så fik hun en lillebror, som i dag er hendes bedste ven

Anmeld

15. februar 2014

Nea85

BabyMus skriver:

HVad med en personlig dukke fra MyLitteBettie? Det kunne da være super fint når nu hun er i så vild med dukker.

Jeg har overvejet, om det skulle være en dukke, så det kunne da sagtens være en idé. De ser fine ud!

Anmeld

15. februar 2014

Nea85

tweety2060 skriver:

Her bliver det en barnevogn til dukkerne, det er et rigtig stort ønske

Sådan en overvejer jeg også. Vi var på besøg hos en stor pige forleden, der havde en rigtig dukkevogn, og den var et hit! Den hun har nu er den lille røde i træ (kan ikke huske hvorfra)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.