Hvad skal i lave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

Louise H.

Vi får besøg af farmor i dag, så vi skal rigtig hygge :-)

Og så skal jeg bruge aftenen på at lave lektier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

LLN

Jeg har sendt mand og unger i legoworld i Bellacenteret. Nu skal jeg til at rydde op og vaske tøj er stadig bagud efter vores ferie i sidste uge.

Huset ligner et bombekrater. Vi fik vores sidste stuemøbler i går og de gamle sofaer står stadig i udestuen da traileren punkterede. skabe og reoler er tømt da de også er flyttet rundt. Så nu vil jeg gå og rydde det på plads, og så sater jeg også på lidt tid på den nye sofa i eftermiddag foran fjernsynet. 

Anmeld

15. februar 2014

Mamalou

Jeg er børnefri denne weekend, men havde jeg bassen hjemme, så var vi hoppet afsted på gåtur, ham på løbecykel. Højest sandsynlig var vi svinget ind omkring biblioteket. Vi har et godt et i nærheden, hvor bassen elsker at komme = gratis
I morgen skal jeg med bassen, hans far og storesøster i et nyt Legeland i Aalborg. Det er ikke gratis, men blive sikkert et hit

God weekend!

Anmeld

15. februar 2014

isabellasmor

Vi tager i Legeland her senere 

Anmeld

15. februar 2014

Carina:-)

Vi skal have gæster i aften ,så vi skal ikke andet end at lave mad og slappe af

Anmeld

15. februar 2014

MariaKyedDK

MyLove E skriver:

Jeg har bare sådan lyst til lave noget i dag. Jeg ved bare ikke hvad det skal være?

Har i nogle gode idéer :-) Det skal helst ikke rigtig koste noget :-)

Vi pakker ungerne om lidt og så skal vi  på loppemarked i dag

og så får vi en rigtig lang gåtur  

I morgen tager vi i skoven , skal finde pynt til borddækning til på søndag hvor vores datter skal døbes  

Anmeld

15. februar 2014

MyLove E

Tak for alle de gode idéer :-D Vi er taget på biblioteket :-D

Anmeld

15. februar 2014

ano14316

MyLove E skriver:

Jeg har bare sådan lyst til lave noget i dag. Jeg ved bare ikke hvad det skal være?

Vi har været en tur i plantorama... Skal til at så chili, peberfrugt og tomater..

Men det er jo efterhånden en halv zoo så det er sjovt for Magnus også at komme med, og der er mange flotte farver at snakke om og blomster/planter at dufte til og røre ved... så der brugte vi lige en times tid..

Anmeld

15. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis der er nogen der bor i Helsingør med børn omkring de 3 år og opefter kan jeg varmt anbefale biblioteket ude ved havnen

Selvom sønnen kun er 2 år var det et hit at være der med mormor og prøve alle de sanseting de havde der

Vi selv tager i skoven når sønnen står op fra lur

Anmeld

15. februar 2014

Zelinasmor

MyLove E skriver:

Jeg har været en tur på biblioteket med min pige og lege et par timer. Bagefter var vi en tur på sunset og få en snackwich - nu ligger hun og sover til middag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.