Hvad skal i lave i dag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
20 svar
7 synes godt om
15. februar 2014

MyLove E

Jeg har bare sådan lyst til lave noget i dag. Jeg ved bare ikke hvad det skal være?

Har i nogle gode idéer :-) Det skal helst ikke rigtig koste noget :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er endelig frisk igen ( næsten ) efter omgangssyge, så tror jeg våger mig i nørkleklub i dag. Thea har bestilt et colombo kat kostume til fastelavnen, så det må jeg prøve om jeg ka få lavet! X

Anmeld

15. februar 2014

serinasmor

MyLove E skriver:

Jeg har bare sådan lyst til lave noget i dag. Jeg ved bare ikke hvad det skal være?

Hmm ... Pak en kurv med snacks øh mad ... Sæt jer i bilen hvis i har en og kør i en retning til der kommer et seværdighedsskilt (de blå med den sorte 4kantede sløjfe-krølle) ... Se hvad det er ... Hold en pause og spis mad ... Stop og kør hjem når i ikke gider mere

Vi skal handle og have besøg i dag .. og har ingen bil - så kan ikke gøre det samme

Anmeld

15. februar 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Jeg er endelig frisk igen ( næsten ) efter omgangssyge, så tror jeg våger mig i nørkleklub i dag. Thea har bestilt et colombo kat kostume til fastelavnen, så det må jeg prøve om jeg ka få lavet! X

Åhh ja omgangs syg er bare så slemt. ..

God fornøjelse ;-) Ja jeg har hvis også et kostume som jeg skulle gør færdig

Anmeld

15. februar 2014

MyLove E

serinasmor skriver:

Hmm ... Pak en kurv med snacks øh mad ... Sæt jer i bilen hvis i har en og kør i en retning til der kommer et seværdighedsskilt (de blå med den sorte 4kantede sløjfe-krølle) ... Se hvad det er ... Hold en pause og spis mad ... Stop og kør hjem når i ikke gider mere

Vi skal handle og have besøg i dag .. og har ingen bil - så kan ikke gøre det samme

Det lyder som en god idé ;-)

Anmeld

15. februar 2014

Blikfang.com

Åben Hal.

Det er gratis og sjovt og noget vi gør tit. Prøv at undersøge om det ikke er noget der findes i nærheden af dig.

Anmeld

15. februar 2014

B&J

uhhh tror vi skal op og lege på biblioteket også skal vi købe en ny bog til daniel også regner vi med at bruge 10kr på en børnebillet det er så børn kan gå rundt i metropolen og få alle mulige ting

og self. handle lidt ind  

Anmeld

15. februar 2014

BigHope13

MyLove E skriver:

Jeg skulle have været til fætter kusine fest, og havde glædet mig til et par fritimer sammen med kæresten mens min mor kom og passede Thor. Men kl 01 vågnede jeg med mavekramper og efter adskillige ture til toilettet med både det ene og det andet må jeg erkende at jeg har fået pålæsset mig en gang omgangssyge Føj det hårdt at være syg , godt martin er hjemme til at tage bettemanden.

Håber i finder på noget hyggeligt

Anmeld

15. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Skal have en wellnessdag  Har aldrig prøvet det før så det bliver goooodt :-D

Anmeld

15. februar 2014

Lykke:)

Vi skal hjem til mine svigerforældre i aften, hvor mine forældre og søskende kommer og spiser, sammen med min kærestes storebrors kones familie (min svigerindes familie - hedder det, det? ) + to vennepar. Så vi bliver RIGTIG mange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.