Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Har heldigvis ik mareridt så tit længer. Drømmer altid at der en der er blevet væk for mig, eller at jeg bliver jagtet af mærklige monster. Men ja det var nu en dejlig opvågning her til morgen, af alberte! X
Har heldigvis ik mareridt så tit længer. Drømmer altid at der en der er blevet væk for mig, eller at jeg bliver jagtet af mærklige monster.
Men ja det var nu en dejlig opvågning her til morgen, af alberte! X
Dejligt
her er det hvor der er nogle der gør mig en masse ondt og prøver at bekæmpe men det går ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Syret.. Sådan en slags drøm har jeg også haft.. Det var et febermareridt hvor min veninde og jeg var på en tømmerflåde i det her smukke lyseblå vand, lige ud fra en øde ø, sådan virkelig smukt og som man ser dem på feriebilleder, lige pludselig deler tømmerflåden sig i to og min bedste veninde flyder så væk fra mig, jeg prøver at padle med hænderne for at komme hen til hende igen, men vi drev længere og længere fra hinanden og pludselig kan jeg bare se den der store sorte skygge under vandet og ved bare det er en kæmpe haj... Jeg råber og skriger efter hende mens hun stille bare flyder længere væk og så vågner jeg mens at jeg bare skriger "Michelle!!!!!" fuldstændig badet i sved og ja, den drøm husker jeg stadig helt tydeligt selvom det er 15 år siden jeg havde den. Hun var på efterskole på det tidspunkt jeg havde den, hvor jeg stadig gik i den skole hvor vi mødte hinanden. Så lidt mening giver den Men en anden virkelig forfærdelig drøm jeg har haft var hvor djævlen voldtog mig... Kan stadig huske drømmen 100% den var så mærkelig at det virkelig er syret at jeg havde den, for jeg kan ikke sætte den sammen med noget... Men jeg har generelt meget livlige drømme og vågner ofte ved at jeg slår Anders, fordi han i mine drømme gør noget der er forfærdeligt...
Syret.. Sådan en slags drøm har jeg også haft.. Det var et febermareridt hvor min veninde og jeg var på en tømmerflåde i det her smukke lyseblå vand, lige ud fra en øde ø, sådan virkelig smukt og som man ser dem på feriebilleder, lige pludselig deler tømmerflåden sig i to og min bedste veninde flyder så væk fra mig, jeg prøver at padle med hænderne for at komme hen til hende igen, men vi drev længere og længere fra hinanden og pludselig kan jeg bare se den der store sorte skygge under vandet og ved bare det er en kæmpe haj... Jeg råber og skriger efter hende mens hun stille bare flyder længere væk og så vågner jeg mens at jeg bare skriger "Michelle!!!!!" fuldstændig badet i sved og ja, den drøm husker jeg stadig helt tydeligt selvom det er 15 år siden jeg havde den. Hun var på efterskole på det tidspunkt jeg havde den, hvor jeg stadig gik i den skole hvor vi mødte hinanden. Så lidt mening giver den
Men en anden virkelig forfærdelig drøm jeg har haft var hvor djævlen voldtog mig... Kan stadig huske drømmen 100% den var så mærkelig at det virkelig er syret at jeg havde den, for jeg kan ikke sætte den sammen med noget...
Men jeg har generelt meget livlige drømme og vågner ofte ved at jeg slår Anders, fordi han i mine drømme gør noget der er forfærdeligt...
Totalt syret!
Her er kærsten også både blevet vækket med en flyve skalde og en mavepumper! Stakkels vores mænd altså vh stine
B&J skriver: Dejligt her er det hvor der er nogle der gør mig en masse ondt og prøver at bekæmpe men det går ikke
Godt det heldigvis kun er drømme!!
Da thea var mindre, drømte hun tit at hun blev spist af en løve. Også ret uhyggeligt! X
StineW79 skriver: Godt det heldigvis kun er drømme!! Da thea var mindre, drømte hun tit at hun blev spist af en løve. Også ret uhyggeligt! X
uhhh en drøm.... ja det er ikke altid lige sjovt at drømme desværre det kunne være dejligt hvis man kunne skippe det uhyggelige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128