Marriet og ka ik sove ( mig selv )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
13 svar
1 synes godt om
15. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja øv hvor jeg hader når jeg har marriet og ik ka falde i søvn igen bagefter!

Drømte at jeg havde fået denne her smukke lille baby, også sku vi på ferie, ud og flyve. Da vi så ska igennem tolden, konfisker de min baby, og bare tager den. Da jeg så endelig finder min baby, har de ændret på den, så den er halv robot ( benene og ned ) Får at vide at hvis jeg vil, må jeg blive ved babyen i en hytte, sammen med ham der har ændret på min baby. Efter noget tid går jeg self helt agurk på ham manden, og gir ham nogle seriøse tæsk. Opdager at det er Simon Cowel ( ham fra american idol ) og vågner. Og nu ka jeg ik falde i søvn igen, fordi der jo er en der har taget min baby 

Har self været inde og kigge til begge mine piger, der bare ligge og sover så dejligt.

I mine yngre dage, havde jeg tit slemme marriet, hvor jeg ku vågne op med næseblod osv. Efter at jeg mødte min kæreste for 13 år siden, er det heldigvis blevet meget bedre! Vil såmænd ik noget med indlæget, andet end bare lige ha det ud af mit hovede! 

Sov godt derude! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Pcokate

StineW79 skriver:

Drømte at jeg havde fået denne her smukke lille baby, også sku vi på ferie, ud og flyve. Da vi så ska igennem tolden, konfisker de min baby, og bare tager den. Da jeg så endelig finder min baby, har de ændret på den, så den er halv robot ( benene og ned ) Får at vide at hvis jeg vil, må jeg blive ved babyen i en hytte, sammen med ham der har ændret på min baby. Efter noget tid går jeg self helt agurk på ham manden, og gir ham nogle seriøse tæsk. Opdager at det er Simon Cowel ( ham fra american idol ) og vågner. Og nu ka jeg ik falde i søvn igen, fordi der jo er en der har taget min baby 

Har self været inde og kigge til begge mine piger, der bare ligge og sover så dejligt.

I mine yngre dage, havde jeg tit slemme marriet, hvor jeg ku vågne op med næseblod osv. Efter at jeg mødte min kæreste for 13 år siden, er det heldigvis blevet meget bedre! Vil såmænd ik noget med indlæget, andet end bare lige ha det ud af mit hovede! 

Skækkeligt maridt

Jeg håber dog at du faldt i søvn igen 

Anmeld

15. februar 2014

StineW79

Pcokate skriver:

Skækkeligt maridt

Jeg håber dog at du faldt i søvn igen 

Endte med at ligge mig ind på sofaen og se tv til kl 6, hvor jeg endlig faldt i søvn igen. Er lige blevet vækket af alberte der kom skrigene ind, af glæde over at ha fundet mig  Vh stine

Anmeld

15. februar 2014

Pcokate

StineW79 skriver:

Endte med at ligge mig ind på sofaen og se tv til kl 6, hvor jeg endlig faldt i søvn igen. Er lige blevet vækket af alberte der kom skrigene ind, af glæde over at ha fundet mig  Vh stine

Godt du fik sovet lidt og sikke en dejlig opvækning

Anmeld

15. februar 2014

B&J

StineW79 skriver:

åhhh så er det dejligt at være mor

men kender det godt havde selv marridt Inat og syntes bestemt ikke det er sjovt... ville ønske de ville gå af Pommern til

Anmeld

15. februar 2014

Muhmi

StineW79 skriver:

Hader når ens mareridt bare ingen mening giver hehe...

For hvad er man så egentlig blevet bange for? Men heldigvis er det jo bare drømme

Anmeld

15. februar 2014

StineW79

Pcokate skriver:

Godt du fik sovet lidt og sikke en dejlig opvækning

Ja det var en dejlig opvågning!! Vh stine

Anmeld

15. februar 2014

StineW79

B&J skriver:

åhhh så er det dejligt at være mor

men kender det godt havde selv marridt Inat og syntes bestemt ikke det er sjovt... ville ønske de ville gå af Pommern til

Har heldigvis ik mareridt så tit længer. Drømmer altid at der en der er blevet væk for mig, eller at jeg bliver jagtet af mærklige monster.

Men ja det var nu en dejlig opvågning her til morgen, af alberte! X

Anmeld

15. februar 2014

StineW79

Muhmi skriver:

Hader når ens mareridt bare ingen mening giver hehe...

For hvad er man så egentlig blevet bange for? Men heldigvis er det jo bare drømme

Nej de gir aldrig rigtig nogen mening, og er bare vildt mærklige!

Drømte engang at der var en der havde stjålet min drømmesten, og at den havde stenen så ku bestemme over ens drømme. For at få stenen tilbage sku jeg ofre en. Personen blev så sendt ud i havet, hvor der pludselig dukker en kæmpe haj op, og vil æde personen. Lige før hajens mund lukker sig om personen, vender personen sig om, og jeg ka se at jeg har ofret min bedste veninde, som så nu er ved at blive ædt af hajen. 

Total tosset drømme! Vh stine

Anmeld

15. februar 2014

Muhmi

StineW79 skriver:

Nej de gir aldrig rigtig nogen mening, og er bare vildt mærklige!

Drømte engang at der var en der havde stjålet min drømmesten, og at den havde stenen så ku bestemme over ens drømme. For at få stenen tilbage sku jeg ofre en. Personen blev så sendt ud i havet, hvor der pludselig dukker en kæmpe haj op, og vil æde personen. Lige før hajens mund lukker sig om personen, vender personen sig om, og jeg ka se at jeg har ofret min bedste veninde, som så nu er ved at blive ædt af hajen. 

Total tosset drømme! Vh stine

Syret.. Sådan en slags drøm har jeg også haft.. Det var et febermareridt hvor min veninde og jeg var på en tømmerflåde i det her smukke lyseblå vand, lige ud fra en øde ø, sådan virkelig smukt og som man ser dem på feriebilleder, lige pludselig deler tømmerflåden sig i to og min bedste veninde flyder så væk fra mig, jeg prøver at padle med hænderne for at komme hen til hende igen, men vi drev længere og længere fra hinanden og pludselig kan jeg bare se den der store sorte skygge under vandet og ved bare det er en kæmpe haj... Jeg råber og skriger efter hende mens hun stille bare flyder længere væk og så vågner jeg mens at jeg bare skriger "Michelle!!!!!" fuldstændig badet i sved og ja, den drøm husker jeg stadig helt tydeligt selvom det er 15 år siden jeg havde den. Hun var på efterskole på det tidspunkt jeg havde den, hvor jeg stadig gik i den skole hvor vi mødte hinanden. Så lidt mening giver den

Men en anden virkelig forfærdelig drøm jeg har haft var hvor djævlen voldtog mig... Kan stadig huske drømmen 100% den var så mærkelig at det virkelig er syret at jeg havde den, for jeg kan ikke sætte den sammen med noget...

Men jeg har generelt meget livlige drømme og vågner ofte ved at jeg slår Anders, fordi han i mine drømme gør noget der er forfærdeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.