Grape frugt kur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2014

Momster89

Fuglemor skriver:

Det er dejligt med sådan en veninde. Det gør meget når man har en der hjælper en

Helt sikkert.
Måske du skulle få dig en sparringspartner. Din mand eller en veninde måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Fuglemor

jydeinden skriver:

har en veninde der er på denne kur, og jeg vil sige det er lidt ligesom alle andre hvis ikke man ændre sin kost jamen så tager du på nærmest med det samme man stopper personligt ville jeg ikke benytte mig af den da jeg ikke tror al den syre er spor sundt for en i længden

Jeg var inde og læse på en blog og han sagde at kroppen helst kun skulle være på den i 12 uger. Og så holdt man pause fra den. Så det vil jeg give dig ret i. Man måtte dog godt drikke grapefrugt juice fremfor en halv grapefrugt. 

Men ja helt klart en omlægning af kosten også. Jeg tænker det her kunne kickstarte og så får man sukker osv ud af kroppen og så når den stopper så har man vænnet kroppen til alt det sunde. Mit problem er nemlig at alt det usunde fylder rigtig meget. Har konstant lyst til søde søger og bliver i dårligt humør når jeg ikke får detdet

Anmeld

14. februar 2014

Fuglemor

Solveig89 skriver:

Helt sikkert.
Måske du skulle få dig en sparringspartner. Din mand eller en veninde måske?

Med min arbejdsuge er det sjældent jeg ser mine veninder desværre, og min mand gider ikke på den kur. Men kan være jeg kan lokke ham på en anden så vi kan hjælpes lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.