Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Faren siger dette når vi siger noget til ham om hvordan moren er overfor barnet - "jamen **BIB** høre jo aldrig efter, og det det der skal til før han høre efter" 

første gang jeg så det var barnet næsten to år, hvor han fik lille lussing, jeg sagde med det samme det var forkert og det ville jeg aldrig se igen og hvis jeg så det ville jeg melde det. Siden har ikke set det, men har dog heller ikke set til familien, det er bedstemor der har fortælt mig det meste og hun kunne aldrig finde på at lyve. 

Så har barnet kun dig tilbage. Du må ringe til kommunens børnefamilie afdeling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

wamse

I har jo forsøgt at sige noget til dem, så jeg vil uden tvivl lave en underretning, for du/i sidder med en viden om at barn, der ikke bliver behandlet som det burde. Jeres viden forpligter jer til at handle for barnets skyld.

Du skal ikke tvivle på at du gør det rigtige så, barnet har kun jer når hverken mor eller far magter, at give det en tryg opvækst

Anmeld

15. februar 2014

Anonym trådstarter

Mange tak alle sammen. 

Jeg og min kæreste har besluttet os for at skrive anonym, hvis man kan gøre det? 

Så er der nogen der ved hvordan det funger? 

Anmeld

15. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Mange tak alle sammen. 

Jeg og min kæreste har besluttet os for at skrive anonym, hvis man kan gøre det? 

I skriver til jeres kommunes børnefamilie afdeling. Men husk at være meget omhyggelige med jeres beskrivelse.
Ellers kan I ringe og gøre det anonymt for så har sagsbehandleren mulighed for at stille spørgsmål, hvis han/hun synes der mangler nogle oplysninger.

Anmeld

15. februar 2014

charlottekri

Anonym skriver:

Mange tak alle sammen. 

Jeg prøvede at ringe ind anonymt på et tidspunkt, men fik at vide at hvis jeg ville være 100% anonym, skulle jeg sende et brev. Der er en formular i kan printe på nettet så i er sikre på at få de nødvendige oplysninger med på barnet. Men prøv at ringe til dem først, husk hemmeligt nr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.