.. Hjælp mig piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

Ungmor18

Caroline86 skriver:

tror du ikke "bare" det er din ægløsning du kan mærke?
Selv mærkede jeg meget stor forskel på pillerne og efter jeg stoppede, men det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvad, og hvor meget, man mærker.
Jeg kan genkende alle de "symptomer" du taler om, og i mit tilfælde var det hormon omstillingen der lavede ballade...
Jeg synes det lyder usandsynligt at du allerede skulle være gravid, men meget sandsynligt at du har æl nu! så jeg synes da bare I skal sexe løs og nyde hinanden og så krydser jeg alle de fingre jeg kan!
knus Caroline 10+5

Mange tak
Jo, men hverken før eller imens jeg har taget p-piler har jeg kunne mærke min ægløsning..
Men det kan selvfølgelig godt være ..

Jeg venter lidt og tager så en test - skal nok holde jer informeret

TAK !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ungmor18 skriver:

Mange tak
Jo, men hverken før eller imens jeg har taget p-piler har jeg kunne mærke min ægløsning..

TAK !

jeg mærkede heller ingenting inden jeg startede på p-pillerne... og heller ingenting i alle de år jeg tog dem... men da jeg stoppede kunne jeg mærke en masse! og som en lille bonus info kan jeg fortælle dig at jeg blev gravid i første hug, så først vi smed kondomerne!
for dig!

Anmeld

4. august 2009

otlitrom

Jeg tror kroppen føles lidt anderledes, når man stopper med pillerne. Nogen får p-piller, for at dæmpe mens.-smerter.. Mon så ikke de kommer igen, når man stopper? Mine kom igen....
Vil glæde mig til at følge med

Anmeld

4. august 2009

Ungmor18

Ja, det kan være ..
Hmm, det ville være meget nemmere hvis man var en mand
det er sku ikk altid let at forstå sig på kvinde-kroppe

Men tak for hjælpen piger ..
Jeg skriver så snart jeg ved hvad det er

Anmeld

4. august 2009

Snuffler25

Ungmor18 skriver:

Mange tak

TAK !

Jeg oplevede det samme - jeg havde heller intet mærket hverken til ÆL før eller under p-piller - men det gjorde jeg godt nok, da jeg smed p-pillerne! Og jeg troede også jeg var gravid, det var sådan jeg fandt herind 
Det var jeg så ikke - jeg kunne bare pludselig mærke SÅ meget til min krop, i forhold til før hvor jeg tog p-piller. Både ÆL, forberedelse til mens OG mens - mærkede jeg rigtig meget til og ja, man bliver helt kulret

Det fortsatte 3 mdr og 4. gang er lykkens gang for mig, nu er jeg gravid :p Men jeg tror på den der med at "p-pillerne skal lige ud af kroppen og kroppen skal lære at klare sig selv uden alle de hormoner". Min cyklus svingede oss en del, meget forvirrende tid.

Mærker stadig en heeel masse, men nu gør det jo ik noget hihi

Anmeld

12. oktober 2009

Ungmor18

Hej piger.

Der er stadig ingen gevindst herhjemme ..

Men vi prøver stadig.

Anmeld

12. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Ungmor18 skriver:

Hov .. har skrevet forkert - den sidste p-pille jeg tog, var for lige knap 3uger siden, så havde jeg mens i 3dage, og har ingen smerter eller lign. haft før i går og idag ..
(-Forvirrende, håber i kan finde ud a det )

-Men tusind tak, selvfølgelig håber jeg, men kan ikk tro jeg er så heldig allerede .. Jeg må vel bare vente og se hvad der sker ..

jeg syntes det lyder som om du har ægløsning...

Anmeld

12. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

har en veninde som smed p pillerne og tre uger senere var hun gravid..

men det er jo så forskelligt hvornår ens æl ligger, det lyder meget som det du har også er det jo bare at klø på..

held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.