.. Hjælp mig piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Ungmor18

Hej piger ..
Jeg har virkelig brug for hjælp, der er noget der bare ikke hænger helt sammen..

-Jeg smed p-pillerne for 2uger siden og har forventet mens om 2uger..
MEN- de sidste par dage har jeg haft 'stikken og prikken' i venstre og højre side af 'maven' (Lige under maven)..
^det er specielt hvis jeg nyser, hoster, pudser næse osv..
Jeg blir oppustet af næsten ingenting, jeg kan spise 1potion aftensmad, også er min mave på størrelse med en fodbold !  

Jeg ønsker virkelig at få en lille bebs, men kan ikke tro det allerede, hvad er det? hvorfor er det der? og er det alvorligt?
Har ingen tidligere erfaringer, da jeg ingen børn har - Derfor spørg jeg jer - HJÆÆÆÆÆLP !

Hilsen den fortvivlet, forvirret og frustreret .... !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

otlitrom

Hejsa

Man skal aldrig sige aldrig...
-Og jeg kan ikke føle det du føler... Men måske er din krop ved at "omstille" sig til din "normale" cyklus, uden hormonel påvirkning? Det er så kort tid siden du har smidt pillerne, at kroppen skal til at finde ud af det hele.. Det hele føles lidt anderledes, når P-pillerne er lagt på hylden... Jeg kan i hvert fald godt mærke en forskel i kroppen, gennem min cyklus, siden jeg har smidt pillerne (Jan. 08)..

Men jeg for dig/jer...

Anmeld

4. august 2009

Ungmor18

Hov .. har skrevet forkert - den sidste p-pille jeg tog, var for lige knap 3uger siden, så havde jeg mens i 3dage, og har ingen smerter eller lign. haft før i går og idag ..
(-Forvirrende, håber i kan finde ud a det )

-Men tusind tak, selvfølgelig håber jeg, men kan ikk tro jeg er så heldig allerede .. Jeg må vel bare vente og se hvad der sker ..

Anmeld

4. august 2009

otlitrom

Jeg ville nok give det lidt tid. Mest fordi at din cyklus nok ikke er så kort.... Det er alligevel forholdsvis kort tid siden du lagde pillerne. Det ville da være dejligt, hvis der var gevinst allerede, og jeg  for jer.. Jeg kender bare fra mig selv, at bare jeg føler mig en smule anderledes en morgen, så tror jeg den er der, og det stresser kroppen.. Så pas på med forventningerne, selvom det næsten er umuligt!
Tag en hjemmetest..? Det kan da -måske- give et svar..

Anmeld

4. august 2009

TbCp

Ungmor18 skriver:

Hov .. har skrevet forkert - den sidste p-pille jeg tog, var for lige knap 3uger siden, så havde jeg mens i 3dage, og har ingen smerter eller lign. haft før i går og idag ..
(-Forvirrende, håber i kan finde ud a det )

-Men tusind tak, selvfølgelig håber jeg, men kan ikk tro jeg er så heldig allerede .. Jeg må vel bare vente og se hvad der sker ..

Jeg smed p-pillerne start dec. 2007, fik mens og så blev jeg gravid
Så nåede aldrig at have mens i min "normale" cyklus uden p-piller.
Så det kan godt lade sig gøre at blive gravid så hurtigt.
Krydser fingre for at i har været lige så heldige

Anmeld

4. august 2009

Ungmor18

Tak for svarene

Dejligt i kan hjælpe ..

-Jamen så håber jeg da at jeg er lige så heldig som dig!

Anmeld

4. august 2009

otlitrom

Det ku da være skønt!!
Vil du teste hjemme idag så?

Anmeld

4. august 2009

Ungmor18

Ja, det ville være lykken
.. Jeg tror jeg venter en uges tid, for at være sikker på testen

Anmeld

4. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tror du ikke "bare" det er din ægløsning du kan mærke?
Selv mærkede jeg meget stor forskel på pillerne og efter jeg stoppede, men det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvad, og hvor meget, man mærker.
Jeg kan genkende alle de "symptomer" du taler om, og i mit tilfælde var det hormon omstillingen der lavede ballade...
Jeg synes det lyder usandsynligt at du allerede skulle være gravid, men meget sandsynligt at du har æl nu! så jeg synes da bare I skal sexe løs og nyde hinanden og så krydser jeg alle de fingre jeg kan!
knus Caroline 10+5

Anmeld

4. august 2009

otlitrom

Kan jeg godt forstå.. Der er ikke noget værre end en negativ test.. Men du må ikke blive skuffet! Giv det noget tid. Du vil være meget heldig, hvis den allerede er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.