Den dumme mensmurren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Lillemy skriver:

Dejligt at høre at det var ens! Så må jeg jo bare vente ;-) Var dit også med hjælp?

Nej jeg blev spontant gravid. 

For dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

LinLin

Jeg har ikke prøvet at været behandling... Men jeg har haft samme murren "op til mens" om jeg har været gravid eller ej - så frusterende og irriterende!

Anmeld

14. februar 2014

Lillemy

Ja virkelig irri altså... Men så rart at høre at det også kan ende i en positiv test ;-) for man blir godt nok frustreret når den murren melder sig flere dage før!

Anmeld

17. februar 2014

Lillemy

ØV har haft ømme brystvorter rigtig længe- det er væk i dag- til gengæld er jeg stadig øm på siderne af brysterne... Er det skidt...Hmm har testdag i morgen

Anmeld

17. februar 2014

Morigen

Lillemy skriver:

ØV har haft ømme brystvorter rigtig længe- det er væk i dag- til gengæld er jeg stadig øm på siderne af brysterne... Er det skidt...Hmm har testdag i morgen

Krydser fingre for dig i morgen

Anmeld

17. februar 2014

Leob

Lillemy skriver:

Anmeld

18. februar 2014

Morigen

Lillemy skriver:

Er der en update??

Anmeld

18. februar 2014

Lillemy

Jeps en negativ test og en menstruation der lige er ankommet! Præcis til tiden på klokkeslæt!!! Øv

Anmeld

18. februar 2014

Morigen

Lillemy skriver:

Jeps en negativ test og en menstruation der lige er ankommet! Præcis til tiden på klokkeslæt!!! Øv

Øv håber det snart lykkedes for jer

Anmeld

18. februar 2014

Chewy

Lillemy skriver:

Øv, hvor træls altså! Det skal nok komme

Vil altså også lige sige at mens murren også kan være tegn på graviditet, så det er slet ikke skidt med mens murren. Jeg havde mens smerter og troede min mens var på vej, men jeg blev overrasket af en positiv test hvor lægen sagde, at det var helt normalt med mens murren i forbindelse med tidlig graviditet. Så du må ikke blive depri af det, men se det som din livmoder der arbejder og lige pludselig arbejder den på noget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.