Den dumme mensmurren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
19 svar
3 synes godt om
14. februar 2014

Lillemy

Jeg er i gang med mit 6. ins. forsøg på trods af store æg, langt over middel sædkvalitet og altid helt regelmæssig mens.

De sidste 5 forsøg har jeg fået mensmurren præcis 8 dage før testdag, som har været negative. Denne gang har jeg ligeledes fået murren 8 dage før test.

Dog har mine brystvorter gjort ondt meget tidligere denne gang, samt har fået ondt i siderne af mine bryster.

Men er der overhovedet håb når jeg har fået menssmerter 8 dage før igen? I går syntes jeg de var lidt væk, men de kom i morges igen. Skal teste på tirsdag....

Er simpelthen så ked af at jeg får den mensmurren hver eneste gang, så jeg ikke engang kan glæde mig til testen.

Er jeg den eneste der har det sådan?

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Morigen

Lillemy skriver:

Jeg er i gang med mit 6. ins. forsøg på trods af store æg, langt over middel sædkvalitet og altid helt regelmæssig mens.

De sidste 5 forsøg har jeg fået mensmurren præcis 8 dage før testdag, som har været negative. Denne gang har jeg ligeledes fået murren 8 dage før test.

Dog har mine brystvorter gjort ondt meget tidligere denne gang, samt har fået ondt i siderne af mine bryster.

Men er der overhovedet håb når jeg har fået menssmerter 8 dage før igen? I går syntes jeg de var lidt væk, men de kom i morges igen. Skal teste på tirsdag....

Er simpelthen så ked af at jeg får den mensmurren hver eneste gang, så jeg ikke engang kan glæde mig til testen.

Er jeg den eneste der har det sådan?

KH

Jeg vil ikke give dig falsk håb. Men jeg har haft mens murren op til mens og op til at jeg kunne teste positiv, så jeg tror ikke det har den helt store betydning..

Anmeld

14. februar 2014

tarkoflen

Jeg blev godt nok gravid ved hjælp af icsi, men jeg havde også menssmerter inden jeg fik svar på blodprøven, så det behøver ikke være dårlige tegn

Jeg for den er der denne gang!

Anmeld

14. februar 2014

Lillemy

Årh hvor er I søde. TAK

Jeg bliver simpelthen så depri af mensmurren!!!!

Anmeld

14. februar 2014

Lillemy

Morigen skriver:

Jeg vil ikke give dig falsk håb. Men jeg har haft mens murren op til mens og op til at jeg kunne teste positiv, så jeg tror ikke det har den helt store betydning..

Vil det sige at det nogenlunde føltes ens hvad enten det var ugen op til mens eller ugen op til positiv test?

Mange tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg havde menssmerter op til jeg testede positivt. Gik og ventede på den kom på samme tid at jeg håbede at den ville blive væk.

For dig

Anmeld

14. februar 2014

Lillemy

SDD skriver:

Jeg havde menssmerter op til jeg testede positivt. Gik og ventede på den kom på samme tid at jeg håbede at den ville blive væk.

For dig

TAK

Føltes det ens for dig enten eller?

Anmeld

14. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Lillemy skriver:

TAK

Føltes det ens for dig enten eller?

Normalt plejer jeg først at få menssmerter et par timer inden faktisk. Og denne gang havde jeg det i flere dage. Så lidt anderledes i form af hvor lang tid. Men smerterne var nøjagtig de samme. Så derfor var jeg meget i tvivl.

Anmeld

14. februar 2014

Lillemy

SDD skriver:

Normalt plejer jeg først at få menssmerter et par timer inden faktisk. Og denne gang havde jeg det i flere dage. Så lidt anderledes i form af hvor lang tid. Men smerterne var nøjagtig de samme. Så derfor var jeg meget i tvivl.

Dejligt at høre at det var ens! Så må jeg jo bare vente ;-) Var dit også med hjælp?

Anmeld

14. februar 2014

Morigen

Lillemy skriver:

Vil det sige at det nogenlunde føltes ens hvad enten det var ugen op til mens eller ugen op til positiv test?

Mange tak for dit svar

Ja det var ens om det var mens der var på vej også inden jeg stod med en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.