Hvad laver i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

cwl

Da jeg blev gravid med den første arbejdede jeg som pædagogmedhjælper og arbejdede samme sted da jeg blev gravid med nr. 2, men vidste at jeg ikke kunne magte med to børn og komme tilbage til børn i samme aldersgrænse.
Så nu arbejder jeg som sosu-hjælper (blev uddannet som dette inden jeg blev pædagogmedhjælper).

Drømmer dog om noget helt andet, måske noget med mad.
Men nu må vi se hvad tiden bringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Leob

Sandratoft skriver:

Af ren nysgerrighed, hvad laver i, sådan rent professionelt? Da i fik børn, var i nødsaget/fik en lyst til at skifte karriere? 

Jeg er selv tandlægestuderende, men pga at vi får en lille her til sommer, og jeg synes mit studie bliver uoverskueligt svært med et barn, går jeg kraftigt og overvejer at læse til sygeplejerske i stedet

Jeg er faglært landmand og går kraftigt og overvejer at skifte job.. Da jeg tit har skæve arbejdstider og arbejder weekend. 

Anmeld

13. februar 2014

Tvebakken

Jeg er uddannet cand.oecon, og arbejder som controller.

Jeg fik de første 2 børn under studiet, og nr 3 på mit nuværende arbejde, hvor jeg også venter nr. 4.

Jeg synes det var markant nemmere med graviditet, barsel og børn mens jeg var studerende, end nu, hvor jeg har fuldtidsjob (omend økonomien er bedre nu. )

hov forresten, nej, jeg har ikke haft lyst til hverken at skifte  studieretning eller karrierevalg hverken før eller efter børn, omend jeg da på et tidspunkt skal prøve et andet firma. 

Anmeld

13. februar 2014

VIPpigen

Nu kom min datter ikke i vejen for en uddannelse, (ikke at børn kommer i vejen... Men i mangel af bedre ord) da jeg 4 år inden fødslen kom slemt til skade. Så jeg er fleksjobber. Min drøm som designer røg helt i kurven, og den næste drøm som butiksassistent røg sig også...