Hvad laver i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
17 svar
1 synes godt om
13. februar 2014

Sandratoft

Af ren nysgerrighed, hvad laver i, sådan rent professionelt? Da i fik børn, var i nødsaget/fik en lyst til at skifte karriere? 

Jeg er selv tandlægestuderende, men pga at vi får en lille her til sommer, og jeg synes mit studie bliver uoverskueligt svært med et barn, går jeg kraftigt og overvejer at læse til sygeplejerske i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Billemyre

Jeg er sanger og vocal coach, og arbejder også som pædagogmedhjælper (det har jeg snart gjort i ti år )...
Derudover laver jeg grafisk design og billedredigering freelance.
Jeg håber og arbejder på, at sangen kan blive min 'hovedvej' frem!

Jeg har desværre ingen børn, så der kan jeg ikke lige komme med nogen input

Anmeld

13. februar 2014

MissTas

Af ren nysgerrighed, hvad laver i, sådan rent professionelt? Da i fik børn, var i nødsaget/fik en lyst til at skifte karriere? 

Jeg er selv tandlægestuderende, men pga at vi får en lille her til sommer, og jeg synes mit studie bliver uoverskueligt svært med et barn, går jeg kraftigt og overvejer at læse til sygeplejerske i stedet

Jeg er ved at læse til sygeplejerske.. har en datter på snart 2 år og er færdig til januar synes ikke det har været noget problem at tage uddannelsen samtidig med at have børn.. selvfølgelig kræver det lidt ekstra, men det vænner man sig til og jeg har da kun fået gode karakterer under uddannelsen indtil videre

Anmeld

13. februar 2014

Happiness

Jeg er pædagog. Arbejder med udviklingshæmmede voksne på døgnområdet.

Det har da sine negative sider, da jeg skal arbejde hver weekend (dog kun en af dagene) og at man ikke har fri på helligdage, især julen gør AVS!