Hvad laver i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
17 svar
1 synes godt om
13. februar 2014

Sandratoft

Af ren nysgerrighed, hvad laver i, sådan rent professionelt? Da i fik børn, var i nødsaget/fik en lyst til at skifte karriere? 

Jeg er selv tandlægestuderende, men pga at vi får en lille her til sommer, og jeg synes mit studie bliver uoverskueligt svært med et barn, går jeg kraftigt og overvejer at læse til sygeplejerske i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Billemyre

Jeg er sanger og vocal coach, og arbejder også som pædagogmedhjælper (det har jeg snart gjort i ti år )...
Derudover laver jeg grafisk design og billedredigering freelance.
Jeg håber og arbejder på, at sangen kan blive min 'hovedvej' frem!

Jeg har desværre ingen børn, så der kan jeg ikke lige komme med nogen input

Anmeld

13. februar 2014

MissTas

Af ren nysgerrighed, hvad laver i, sådan rent professionelt? Da i fik børn, var i nødsaget/fik en lyst til at skifte karriere? 

Jeg er selv tandlægestuderende, men pga at vi får en lille her til sommer, og jeg synes mit studie bliver uoverskueligt svært med et barn, går jeg kraftigt og overvejer at læse til sygeplejerske i stedet

Jeg er ved at læse til sygeplejerske.. har en datter på snart 2 år og er færdig til januar synes ikke det har været noget problem at tage uddannelsen samtidig med at have børn.. selvfølgelig kræver det lidt ekstra, men det vænner man sig til og jeg har da kun fået gode karakterer under uddannelsen indtil videre

Anmeld

13. februar 2014

Happiness

Jeg er pædagog. Arbejder med udviklingshæmmede voksne på døgnområdet.

Det har da sine negative sider, da jeg skal arbejde hver weekend (dog kun en af dagene) og at man ikke har fri på helligdage, især julen gør AVS!

Men jeg har så mange fridage i løbet af ugen hvor jeg kan holde vores søn hjemme, og han har ofte korte dage, da jeg i dagvagter har fri mellem 13 og 15, og min mand først møder 8.30-9.30 tiden.

Men nu må vi se hvordan det kommer til at hænge sammen med 2 børn. Kan være jeg skal til at kigge efter et andet job, men det forbliver indenfor special området

Anmeld

13. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg arbejder indenfor det offentlige, og er miljø sagsbehandler.

Da vi fik vores første barn fik jeg en læreplads indenfor kontor med offentlig administration som speciale, og efter elevtid arbejdede jeg et års tid indenfor politiet.

Derefter fik vi barn nr. 2, og efter endt barsel fik jeg job som assistent i en lille privat virksomhed, så kom barn nr 3, og efter endt barsel landede jeg i mit nuværende job, jeg har været der i 5 år, og jeg elsker stadig hver dag at møde på job

Jeg har aldrig fortrudt min uddannelse eller valg af karriere

Anmeld

13. februar 2014

quindelist

Sandratoft skriver:

Jeg læser medicin -er på 2. Semester kandidat nu.
Jeg havde lige afsluttet kurserne på 4.semester bachelor da jeg blev sygemeldt for resten af graviditeten.

Selvfølgelig kræver det en masse at studere med et lille barn, men det tror jeg gælder uanset hvad man læser.

Jeg er nok blevet mere målrettet og er bedre til at udnytte min tid fornuftigt
Og så har jeg ikke helt så meget tid til at hænge ud og være social

Jeg synes ikke jeg "taber noget" rent studiemæssigt -tværtimod er mine karakterer højere nu end de var da jeg startede.

Anmeld

13. februar 2014

PernilleogLouis

Jeg er uddannet pædagog for 3,5 år siden men er lige startet på at læse til sygeplejerske 

Anmeld

13. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sandratoft skriver:

Da jeg blev gravid med min første skulle jeg til at tage nogen enkeltfag på VUC inden pædagoguddannelsen (jeg var 18) men efter jeg havde født og opdagede hvor meget energi det egentlig kræver at have et barn 24-7 valgte jeg at finde noget andet...

Jeg kom på kontanthjælp og i aktivering på et kontor og besluttede at tage en uddannelse indenfor faget... Jeg skulle være begyndt på VUC for at genopfriske nogle fag inden uddannelsen, men blev så gravid igen og har termin til april, så nu er det blevet rykket et års tid... 

Anmeld

13. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Blev gravid lige efter afsluttet uddannelse + ansættelse som maler. Har samme job idag, men drømmer om at undervise på en eller anden måde, ved bare ikke hvordan det skulle kunne blive en realitet med de drømme vi har inden for den nærmeste fremtid 

Anmeld

13. februar 2014

monzemussen

Jeg var gravid imens jeg var på kontanthjælp. Omkring hans 1 årig fødselsdag tog jeg to år på vuc. Og er starter på bioanalytiker studiet i september. Det kræver en del planlægning, men er heldigvis i en gruppe hvor alle har børn, så der er meget forståelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.