Synd for barnet ikke at blive klædt ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

B&J

har du prøvet at tage din dreng med ud og kigge på ud klædning???

hvis det var vores dreng her hjemme ville han hoppe og danske også for 1år siden han bliver 4nu her..

han har 2 forskellige Spiderman, politi mand sæt, handy manny og de må gerne have det med i børnehaven og han elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

bøllen

lotchen skriver:

Har et lille, dumt dilemma. Min 4-årige gider SLET IKKE noget med udklædning... Sidste år til fastelavn havde jeg købt en dragt som han slet ikke fik på. Så i år tænker jeg egentlig at spare de penge og ikke spekulere mere på det. Men han er bare så meget mere bevidst om mange ting end for et år siden, så frygter lidt at han vil føle sig udenfor hvis ikke han har udklædning med. For når han siger nej tak til udklædnongsdragter når jeg viser ham dem nu her, så ved han slet ikke hvad det der fastelavn går ud på  og ved jo så heller ikke hvad han siger nej tak til. Ej ved slet ikke om det kun giver mening i mit hoved:-) Er der andre hvis børn ikke gider udklædning? Og hvad gør I så til fastelavn??

Jeg har købt udklædning til min dreng men tvivler på han kommer i det. Til fødselsdag sidste weekend ( med udklædning ) var han den eneste uden. Så hvis han ikke vil i børnehaven kommer han uden

Anmeld

13. februar 2014

Newsence

lotchen skriver:

I har selvfølgelig ret igen de damer:-) Finder noget vi kan tage med in case og. Vil ikke have han står og bliver ked af det...

I Harald Nyborg koster de kun 60 kr tror jeg. Det var ihvertfald under 100 kr.

Anmeld

13. februar 2014

ano14316

lotchen skriver:

Har et lille, dumt dilemma. Min 4-årige gider SLET IKKE noget med udklædning... Sidste år til fastelavn havde jeg købt en dragt som han slet ikke fik på. Så i år tænker jeg egentlig at spare de penge og ikke spekulere mere på det. Men han er bare så meget mere bevidst om mange ting end for et år siden, så frygter lidt at han vil føle sig udenfor hvis ikke han har udklædning med. For når han siger nej tak til udklædnongsdragter når jeg viser ham dem nu her, så ved han slet ikke hvad det der fastelavn går ud på  og ved jo så heller ikke hvad han siger nej tak til. Ej ved slet ikke om det kun giver mening i mit hoved:-) Er der andre hvis børn ikke gider udklædning? Og hvad gør I så til fastelavn??

Vi har gjort det at Magnus i år bliver håndværker, så vi har købt et par gode arbejdsbukser, som han kan bruge til sommer i haven, og så får han en værktøjskasse med.. så er det ikke spild af penge o ihvertfald hvis han ikke vil klædes ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.