Synd for barnet ikke at blive klædt ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
13 svar
7 synes godt om
13. februar 2014

klmf

Har et lille, dumt dilemma. Min 4-årige gider SLET IKKE noget med udklædning... Sidste år til fastelavn havde jeg købt en dragt som han slet ikke fik på. Så i år tænker jeg egentlig at spare de penge og ikke spekulere mere på det. Men han er bare så meget mere bevidst om mange ting end for et år siden, så frygter lidt at han vil føle sig udenfor hvis ikke han har udklædning med. For når han siger nej tak til udklædnongsdragter når jeg viser ham dem nu her, så ved han slet ikke hvad det der fastelavn går ud på  og ved jo så heller ikke hvad han siger nej tak til. Ej ved slet ikke om det kun giver mening i mit hoved:-) Er der andre hvis børn ikke gider udklædning? Og hvad gør I så til fastelavn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

PernilleogLouis

Da min var 3 eller 4 ville han heller ikke. Købte dog en til ham alligevel hvilket var heldigt for da vi kom i børnehaven og han så alle andre havde på så ville han også. Jeg ville nok købe en - bare lad være at tag mærkerne af så kan du jo altid bytte hvis han ikke vil 

Anmeld

13. februar 2014

tweety2060

HAr ingen erfaringer, men tanker om du ikke kan finde et billigt kostume?? En kappe fx Og evt. Ansigtsmaling så i hurtigt kan tage det på?

Anmeld

13. februar 2014

tweety2060

HAr ingen erfaringer, men tanker om du ikke kan finde et billigt kostume?? En kappe fx Og evt. Ansigtsmaling så i hurtigt kan tage det på?

Anmeld

13. februar 2014

TNBC

lotchen skriver:

Har et lille, dumt dilemma. Min 4-årige gider SLET IKKE noget med udklædning... Sidste år til fastelavn havde jeg købt en dragt som han slet ikke fik på. Så i år tænker jeg egentlig at spare de penge og ikke spekulere mere på det. Men han er bare så meget mere bevidst om mange ting end for et år siden, så frygter lidt at han vil føle sig udenfor hvis ikke han har udklædning med. For når han siger nej tak til udklædnongsdragter når jeg viser ham dem nu her, så ved han slet ikke hvad det der fastelavn går ud på  og ved jo så heller ikke hvad han siger nej tak til. Ej ved slet ikke om det kun giver mening i mit hoved:-) Er der andre hvis børn ikke gider udklædning? Og hvad gør I så til fastelavn??

Giv ham fint tøj på, overskæg og en hat. En rigmand eller bare fin mand

Der er også sådan nogle trøje med politi, læge(tror jeg) hvor der er kroppen, og så er barnet selv hovedet(gav det mening)

Find noget gammelt ødelagt tøj og sko, og han er en vagabond

giv ham nattøj på, en hue og en paraply.. Ole lukøje

Anmeld

13. februar 2014

roenlund

Jeg tænker også noget der enten er mega biligt eller købe noget han måske kan bruge i anden sammenhæng (skjold, sværd, og kappe)

Anmeld

13. februar 2014

klmf

I har selvfølgelig ret igen de damer:-) Finder noget vi kan tage med in case og. Vil ikke have han står og bliver ked af det...

Anmeld

13. februar 2014

helle85

lotchen skriver:

min dreng vil gerne have fastelavnstøj og vil også bruge det herhjemme, men vil ikke bruge det andre steder, men han har vært år fået et sæt med, hvis han skulle ombestemme sig nå alle de andre er klædt ud, men endnu har han ikke taget det på ude, han er 7 år nu.

jeg ville nok bare finde et brugt eller noget så han har et med hvis det skulle være han om bestemmer sig

Anmeld

13. februar 2014

majba

lotchen skriver:

Eller en fodbold trøje på også han fodbold spiller eller fodbold fan :-) 

Anmeld

13. februar 2014

san

lotchen skriver:

I har selvfølgelig ret igen de damer:-) Finder noget vi kan tage med in case og. Vil ikke have han står og bliver ked af det...

Ja gør det mange gange gider de ikke klædes ud hjemmefra, men når de så kommer i BH og ser alle de andre børn er klædt ud, så vil de som gerne, og det ville da være trist hvis han så ikke havde noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.