Jeg kan ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

Newsence

Syntes du skylder ham at snakke Face to Face med ham når han kommer hjem.

Og hVem ved hvad der kommer ud af det. Men du skylder ham en snak hvor du møder åben og ærlig op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

klmf

Hellere slå op end lade en anden gå i uuvidenhed. Håber I begge kommer godt videre! Jeg kunne ikke leve i forhold med en der var væk 12 uger ad gangen, så forstår dig godt, omend jeg nok ville have ventet med at sige det til han var hjemme, sikken en besked at få et sted hvor man ikke engang kan ringe til dig:-\

Anmeld

13. februar 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Syntes du skylder ham at snakke Face to Face med ham når han kommer hjem.

Og hVem ved hvad der kommer ud af det. Men du skylder ham en snak hvor du møder åben og ærlig op

Prøv at læs hvad jeg skriver, før du skælder ud!!

Anmeld

13. februar 2014

Newsence

Skælder ikke ud men skriver man et indlæg så vil man have svar og beklager da hvis jeg har misset noget, men det sker i alle indlæg også hvis nogen skriver samtidig. De fleste plejer at ignorer det så hvorfor føler du dig så truffet?

Så beklager da at jeg missede et eller andet men at skælde ud vil jeg ikke kalde det. Og har ikke læst det hele igennem igen for hvad skal jeg lede efter. Nej har andet i livet og mener stadig han skal have en samtale og har I haft den jamen så er det jo blot flot af dig. Har I ikke jamen så står jeg fast.

Man skal ikke skrive ting offentligt hvis man ikke vil have ærlige svar og syntes jeg skrev i en pæn tone. Pæn men ærlig.

Så hvis jeg skal rettes må du nærmere beskrive i hvad.

Anmeld

13. februar 2014

BabyMus

Puha, det lyder hårdt at være væk fra hinanden så længe ad gangen. Du skal ikke gå rundt og være ulykkelig, det nytter ikke noget, så jeg kan sagtens følge dig. Håber I får talt ud når han er kommet hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.