Jeg er så gal, at jeg ryster!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

Lenats31

jeg synes også det er meget meget dårlig stil at tage andres tøj med hjem. Så svært er det nok ikke at se hvad der er ens eget og hvad der ikke er, Sikke et eksempel at sætte overfor børn .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

MyLove E

Babymor1013 skriver:

Det er bare ikke okay!!

Hvorfor kan man ikke lade andres ting være

Ja og så børns ting... Jeg sagde til Elias at det var træls der var nogen som havde taget hans jakke, at man må ikke tage andres ting.
" nej mor for så bliver jeg helt ked af det " Nåhh lille pus :-D

Anmeld

12. februar 2014

MyLove E

Lenats31 skriver:

jeg synes også det er meget meget dårlig stil at tage andres tøj med hjem. Så svært er det nok ikke at se hvad der er ens eget og hvad der ikke er, Sikke et eksempel at sætte overfor børn .

Ja at man kan havde samvittighed til det..... Forstår det ikke

Anmeld

12. februar 2014

Clisolka

MyLove E skriver:

Ja og så børns ting... Jeg sagde til Elias at det var træls der var nogen som havde taget hans jakke, at man må ikke tage andres ting.
" nej mor for så bliver jeg helt ked af det " Nåhh lille pus :-D

Og det er jo bestemt sjovt at gå hjem i snevejr uden jakke! (ironisk) Øv, at der er nogle som kan have samvittighed til det

Anmeld

12. februar 2014

Carina:-)

Øv hvor surt!

Min den ældste skulle på et tidspunkt hente lillebror i bh.

Da han kommer er lillebrors støvler væk -Spritnye Angulus.

Så storebror der ikke havde mobil med måtte bære lillebror på 4 hjem på skulderene.

Føj det er så usmageligt at stjæle,og endnu mere når det er børns ting 

Anmeld

12. februar 2014

MyLove E

Carina:-) skriver:

Øv hvor surt!

Min den ældste skulle på et tidspunkt hente lillebror i bh.

Da han kommer er lillebrors støvler væk -Spritnye Angulus.

Så storebror der ikke havde mobil med måtte bære lillebror på 4 hjem på skulderene.

Føj det er så usmageligt at stjæle,og endnu mere når det er børns ting 

Ja og så da især i børnehaven, hvor man møde folk hele tiden

Anmeld

12. februar 2014

MorDk

12. februar 2014

Troldemommi

Puhhaa at stjæle fra et barn, så er man godt nok langt ude 

Monica

Anmeld

12. februar 2014

LinLin

MyLove E skriver:

Vi har i dag haft en Rigtig god dag i Hop og rul ude i vores kultur center.

Vi tømmer vores lommer da vi kommer, og så hænger vores jakker i garderoben. (Ved godt det er på eget ansvar)

Da vi så har hygget i mange timer og skal hjem. Ja der hænger min og min søsters jakke fint der ude, men ikke Elias

Jeg går hen i reception og spørg hvad jeg skal eller kan gøre. Der er selvfølgelig ikke noget da det jo er på eget ansvar. Men jeg får af vide at jeg ikke er den første

Det sneer selvfølgelig da vi skal til at hjem... Nå men vi har så været ude og finde en ny jakke! Men jeg er så gal og træt af det!!!

Min mand siger at det jo ikke kan betale sig at melde det til politiet, men det som giver bedst virkning er at poste en status på facebook
Jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive, for at det måske kan give et ordentligt budskab?????

Det er en IdaT jakke, skal man skrive det??

Hvilken str er det? Jeg har en str 104 liggende et sted... (Har lige set dit billede via Laulunds fb )

Anmeld

12. februar 2014

MyLove E

LinLin skriver:

Hvilken str er det? Jeg har en str 104 liggende et sted... (Har lige set dit billede via Laulunds fb )

104 er desværre lidt for str. Men er det en magen til? ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.